‍ دعوت مدیرکل بهزیستی گلستان از کارکنان، جامعه هدف و مدیران مراکز غیر دولتی بمنظور حضور باشکوه در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن

‍ دعوت مدیرکل بهزیستی گلستان از کارکنان، جامعه هدف و مدیران مراکز غیر دولتی بمنظور حضور باشکوه در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن

انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در سال ۱۳۵۷ به رهبری بی نظیر معمار کبیر انقلاب،حضرت امام خمینی رحمه الله علیه در چهلمین سالگرد پیروزی خود، به درجه ای از استقلال،کرامت و تعالی رسیده است که دشمنان قسم خورده انقلاب را متحیر ساخته است. توفیقات متعدد در عرصه های علمی، فرهنگی،پژوهشی، نظامی و فناوری های هسته ای، با اتکال به نیروی لایزال الهی ، وحدت و همبستگی اجتماعی، در سایه اطاعت از منویات رهبر معظم انقلاب، افق های روشنی را در سطح ملی و بین المللی برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.
اکنون در چهلمین سالگرد پیروزی پر افتخار انقلاب اسلامی، ضمن تبریک به آحاد ملت شریف ایران که با ایمان و اعتقاد به یاری خداوند متعال همواره در فراز و نشیب های روزگار،سربلند از آزمونهای جاری بیرون آمده اند، یاد و خاطر امام شهیدان را گرامی داشته و به روح پر فتوح آن امام همام و شهداء انقلاب درود می فرستیم و از درگاه لایتناهی حضرت رحمان سبحان مجد و عظمت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسالت می نماییم.
عزتمندی نظام جمهوری اسلامی، استمرار در پشتیبانی از ولایت فقیه و گوش جان سپردن به منویات مقام معظم رهبری ست. بر همین اساس از کلیه کارکنان،جامعه هدف و مدیران و مسئولان مراکز و موسسات غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی گلستان جهت حضور با شکوه در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه_سالروز پیروزی انقلاب اسلامی_ دعوت بعمل آمده تا در این روز، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و رهبری معظم انقلاب، نمایش بی نظیری از شکوه و عظمت وحدت کلمه را به تصویر بکشیم.

دکتر ابراهیم غفاری.مدیر کل بهزیستی گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۷:۴۶ ق.ظ

دیدگاه