مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان:مردم ،کارکنان و پیمانکاران مشتریان ما هستند وبایدو در راه افزایش رضایت آنان برنامه ریزی و هدف گذاری نماییم

البرز گلستان/مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان با تبریک ماه رجب و اعیاد مبارک این ماه ، میلاد امام علی (ع ) را تهنیت گفت .
وی با اشاره به زندگی امام علی (ع) افزود: زندگانی با برکت امیرالمومنین (ع) ابعاد گوناگونی دارد که میتواند برای ما سرمشق والگوی مناسب باشد.
مدیرمخابرات منطقه گلستان با تاکید بر اینکه سال ۹۶ سالی پرتلاش نسبت به سالهای قبل خواهد بود افزود: همگرایی و همدلی درسال ۹۵ و حرکت به سوی اهداف در نظر گرفته شده موجب شد دستاورهای مفید و ارزشمندی در مخابرات منطقه گلستان حاصل  شود که امید داریم با ادامه همین راه و تلاش بیشتر سال ۹۶ را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم .
وی از اهداف مهم سال ۹۶ را افزایش سطح رضایتمندی مشتریان دانست و گفت : مردم ،کارکنان و پیمانکاران مشتریان ما هستند که میبایست جلب رضایت هرسه گروه برایمان مهم و در راه افزایش رضایت آنان برنامه ریزی و هدف گذاری نماییم.
همچنین حجت الاسلام علوی امام جماعت مرکز تلفن ولیعصر (عج) نیز با اشاره به سجایای اخلاقی امیر مومنان علی (ع) گفت: الگوبرداری از زندگی امامان راه نجاتی برای همه ما در زندگی خواهد بود.
لازم به ذکر است این جشن با مولودی خوانی یکی از مداحان اهل بیت و پذیرایی پایان یافت.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۸ ب.ظ

دیدگاه