فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالشرق ارتش جمهوری اسلامی ایران در صبحگاه لشکر سی پیاده گرگان:امروز نیروهای مسلح تمام ترفندهای دشمن را در آن سوی مرزها رصد و کنترل می کنند

البرز گلستان/فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالشرق ارتش جمهوری اسلامی ایران در صبحگاه لشکر سی پیاده گرگان گفت:امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش ولایی،مردمی و قدرتمند است.
امیر سرتیپ دوم رضا آذریان افزود:باید روز به روز توان رزمی و آمادگی دفاعی خود را قوی کنیم و هر موقعی که موشکی را به هوا پرتاب می کنیم بدن دشمن به لرزه در می آید.
وی اضافه کرد:در طول هشت سال دفاع مقدس از مرز و دین دفاع کردیم و به این دفاع افتخار کردیم و بر این دفاع پایدار خواهیم ماند.
امیر آذریان در بخش دیگری از صحبتهای خود تصریح کرد:امروز نیروهای مسلح تمام ترفندهای دشمن را در آن سوی مرزها رصد و کنترل می کنند و برای تمام این ترفندها برنامه دارند و نخواهند گذاشت تعرضی به خاک جمهوری اسلامی ایران شود.
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالشرق ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژگیهای ولایت پذیری نیروهای مسلح اشاره کرد و اظهار داشت:وقتی میگوییم پا در رکاب ولایت هستیم این را باید در عمل ثابت کنیم که تا کنون هم چنین بوده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد:تقویت نیروهای مسلح باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.
سرگرد عزیزی مقدم

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۳ ب.ظ

دیدگاه