با حضور چراغعلی سرپرست معاونت استاندار گلستان افتتاح فاز ۲ تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بندرگز بندرگز به بهره برداری رسید

افتتاح و بهره برداری فاز ۲ تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بندرگز
با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و مدیران دستگاههای اجرایی، غاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بندرگز به بهره برداری رسید.
برای بهره برداری از این تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت ۴۰۰ مترمکعب ، ۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.
سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در این یین گفت : شهرستان بندرگز در سالهای مبارزات مردم علیه رژیم ستمشاهی ، مهد انقلابیون منطقه بود.
“عبدالرضا چراغعلی افزود : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در حالی که این نهال نوپا هنوز جان نگرفته بود موجی از ترور شخصیت ها در کشور به راه افتاد و بسیاری از بزرگان و صاحب منصبان کشور توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند.

وی بیان داشت : بعد از آن هم ۸ سال جنگ تحمیلی و سالهای پس از آن نیز انواع توطئه و دسیسه های دیگر که همه اینها می توانست کمر هر کشوری را خم کند و هر رژیمی را در ورطه سقوط قرار دهد.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان تصریح کرد: به لطف الهی تمام این سالها را با گذرگاههای سخت پشت سرگذاشته و با پایمردی مردم و ایستادگی آنها امروز چهلمین بهار انقلاب اسلامی را به کوری چشم دشمنان ، جشن می گیریم.

چراغعلی خاطرنشان کرد: این روزها هم که دشمن یک جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه ملت ایران آغاز کرده همه باید تلاش کنیم، قطعاً این روزهای سخت را با تلاش ها و تدابیر دولتمردان و صبر و شکیبایی مردم عزیز پشت سر خواهیم گذاشت و فردای روشنی در انتظار این کشور و مردمانش خواهد بود.

وی در پایان از مردم بندرگز دعوت کرد تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشورشان همپای سایر شهرهای استان گلستان و ایران عزیز، معادلات دشمن را به هم بزنند.

همزمان با دهه فجر با حضور معاون سیاسی ، امنیتی استاندار گلستان ، فرمانده نیروی انتظامی گلستان ، امام جمعه ، فرماندار و مسوولان اجرایی و اقشار مختلف مردم به صورت متمرکز۸۹ پروژه عمرانی ، تولیدی ، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار ۴۰۸ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال با اشتغالزایی ۷۲ نفر در شهرستان بندرگز بهره برداری وکلنگ زنی شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲:۱۸ ب.ظ

دیدگاه