زنان خانه داردر استان گلستان دوره آموزشی استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی را می گذرانند

سرپرست روابط عمومی  گاز گلستان ازبرگزاری دوره آموزشی استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی  ویژه زنان خانه دار خبر داد

البرز گلستان/ در راستای تحقق اهداف مدیریت ایمن و بهینه درمصرف گاز طبییعی با همکاری واحد روابط عمومی و پژوهش شرکت گاز استان گلستان  ،دوره آموزشی مدیریت مصرف ویژه زنان خانه دار شهرستان گرگان برگزار گردید .

سرپرست روابط عمومی  گاز گلستان در همین رابطه گفت: در این دوره آموزشی که با هدف فرهنگ سازی و انتقال مطالب مهم پیرامون روشها و راهکارهای مهم صرفه جوئی و مصرف ایمن و بهینه از گازطبیعی برگزار گردید  مطالب مهمی پیرامون شناخت گازطبیعی، نشت وعوامل مهم نشتی گاز، وسایل گازسوز و ایمنی  سیستمهای داخلی مشترکین ، دودکشها و چگونگی مصرف بهینه از انرژی در حوزه مدیریت بر مصرف گاز و نکات قابل توجه در راستای رعایت ایمنی توسط خانم مهندس سلیمانی کارشناس و مدرس این شرکت ارائه شد.

مهدی مقدسی افزود:صیانت از منابع کشور امر پسندیده و مورد تاکید اسلام می باشد و با عنایت به  افزایش مصرف گازطبیعی در فصل سرما  نیاز است در این رابطه از کانالهای مختلف فرهنگ سازی جامعی صورت بگیرد تا با ترویج آن کمک بزرگی به چرخه اقتصادی کشور صورت بگیرد .

وی در ادامه گفت :برنامه های زیادی را با همکاری صدا و سیما،جراید، آموزش و پرورش،سازمان بهزیستی، NGO ها و ….. تا پایان سال در دست برنامه و اجرا داریم و امیدواریم نتایج خوبی را بهمراه داشته باشد .
  مقدسی  اظهار داشت :در این دوره مباحث مدیریت مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی با استفاده از شیوه های مختلف آموزشی همراه با کتابچه های مربوطه  اطلاع رسانی می شود  که می تواند نقش برجسته ای درجلوگیری از خطرات مصرف و اهتمام به امر صرفه جویی گاز داشته باشد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۷ ب.ظ

دیدگاه