نبی‌هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس در مراسم گرامیداشت روز استاندارد:باید تولیدکنندگان را حفظ کنیم

به گزارش البرز گلستان نبی‌هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس» امروز (پنجشنبه ۱۱ بهمن) در مراسم گرامیداشت استاندار و تقدیر از برگزیدگان استاندارد و کیفیت استان گلستان اظهار کرد: چند واحد تولیدی در مورد دارایی و مالیات به ما مراجعه کردند و به مسئولان مالیاتی بیان کردیم که باید تولیدکنندگان را حفظ کنیم و هنوز برای من محاسبه علل‌راس مالیات هضم نشده است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس با تأکید بر اینکه دولت نباید بار بر بار بگذارد که نابود شوند، اذعان کرد: بخش دیگر که تولیدکنندگان با آن روبه‌رو هستند مشکل صادرات است.

هزارجریبی افزود: سیستم‌های دولتی به جای کمک مثل یک سد شدند و باید اجازه دهند که بخش خصوصی خود احیاء شود.

وی گفت: پروژه های خوب را عزیزان رانتی بر می‌دارند و کارهای دست دوم را به بخش تولید کننده حواله می‌کنند و این درست نیست.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس تاکید کرد: خوشایند نیست که شرکتی با چندین هزار میلیارد با ۱۰ درصد فعالیت کنند، شرکت دخانیات یک چرخش چند میلیارد تومانی دارد و نباید این شرکت را از دست بدهیم.

هزارجریبی گفت: در ۲۰ سال گذشته چوب لای چرخ واحدهای تولیدی سودده دولت گذاشتند و به این نقطه رسید که با یک دهم قیمت واگذار شود و این درحالی بود که ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد ارزش شده بود و بیش از ۲ هزار میلیارد تومان کجا رفت.

وی با بیان اینکه در ۲۰ سال گذشته ما نتوانستیم جایگاه استان را احیا کنیم، تاکید کرد: در ۴۰ سال گذشته به دنبال این بودیم که حق به حق دار برسد و آیا در چهلمین سالگرد انقلاب به اینجا رسیدیم خیر، امروز رانت بیداد می‌کند و مردم با سیلی صورت خود را سرخ نگه‌می دارند و اینجا اگر نماینده مردم حرف نزده خیانت کرده است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس با بیان اینکه چند درصد آمار اشتغال درست است، افزود: وظیفه دارم به سیستم مدیریتی بیان کنم که مردم از سیستم مدیریتی شما ناراحت هستند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۷ ب.ظ

دیدگاه