وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان : امنیت امروز جامعه محصول خون شهداست

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: امنیت امروز جامعه محصول خون شهداست و عزت و سربلندی ما ودیعه‌ای به یادگار مانده از این عزیزان است.

 

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در پانزدهمین جلسه شورای معاونین و رؤسای شهرستان‌های تابعه بیان داشت: مدیر زمانی موفق می‌شود که بتواند وظایفی همچون برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری، سازمان‌دهی، نوآوری، هماهنگی، ارتباطات، رهبری را در جهت پیش برد اهداف سازمان در کنار یکدیگر قرار داده و موجب رضایت‌مندی حداکثری جامعه ایثارگری شویم.
وی ادامه داد: ضمن استفاده از نیروهای خلاق در گروه‌های کاری خود اجازه دهید نیروهای جوان نیز اظهارنظر کرده و حداکثر تلاش خود را انجام دهند. بصیرت افزایی و تربیت نیروی انسانی سالم و متعهد و پرورش‌یافته کارآمد می‌تواند به رشد و شکوفایی یک مجموعه کمک شایانی را صورت دهد.
مدیرکل بنیاد گلستان با اشاره به مشقت کار در بنیاد افزود: همدلی و صبر همکاران در پاسخگویی و دعای خیر خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران سختی کار را سهولت بخشیده و موجبات شادی و نشاط در همکاران را به وجود می‌آورد.
وزیری عنوان کرد: خانواده‌ای شهدا و ایثارگران مظهر فداکاری هستند و تکریم و تجلیل از عزیزان باید در دستور و برنامه مسئولان قرار گیرد، زیرا امنیت امروز محصول خون این عزیزان است.
وی با تأکید بر رسیدگی دقیق و سریع به امورات جامعه هدف بیان داشت: خدمت بی‌منت، به‌موقع و قانون‌مند به ایثارگران از وظایف مدیران، روسا و کارشناسان بنیاد است.
این مقام مسئول در خصوص ارتباط و تعامل با رسانه‌ها افزود: کلیه برنامه‌های بنیاد را در اختیار رسانه‌ای قرار دهیم و ارتباط با خبرگزاری‌ها، نشریات محلی و رسانه‌ها را در اولویت کاری قرار دهیم.
وزیری در خصوص نصب و تعویض تابلوها تصویر شهدا خاطرنشان کرد: با توجه به منطقه جغرافیایی استان و مسیر تردد مسافران، باید در تعویض و ترمیم تابلوهای شهدا در منطقه شهری، روستایی و بین جاده‌ای در سطح استان با مشارکت  و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی سرعت ببخشیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱:۱۴ ب.ظ

دیدگاه