محمد زاده مدیر عامل شهرکهای صنعتی گلستان :استان گلستان جزء۱۰استان برتر تصویه خانه فعال می باشد

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان به مناسبت دهه مبارک فجر محمد زاده مدیر عامل شهرکهای صنعتی استان گلستان مصاحبه ای با اصحاب رسانه استان گلستان داشته است . این مصاحبه خبری که در محل سالن اجتماعات سازمان صنعت و معدن و تجارت استان برگزار گردیده بود ابتدا مهند س محمد زاده ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر ابتدا در باره شرح وظائف شهرکهای صنعتی گفت : حوزه شهرکهای صنعتی وظیفه زیر ساختی است و شهرکهای صنعتی بدنبال این هستند که امکانات مورد نیاز شهرکهای صنعتی تامین گردرد. وی سپس افزود : در سال ۹۳ با توجه به اعتبارات خوبی که در حوزه زیر ساختها شهرکها داشته ایم توانستیم در تامین آب و برق تلفن و فضای سبز و حوزه های نرم افزاری را فراهم کنیم .

مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان در ادامه افزود ” ما ۱۳میلیاردو ۷۰۰میلیون تومان اعتبارات در نظر گرفتیم که ۸۵ درصد این اعتبارات محقق شده است . و ما برای این مبلغ قر داد بسته ایم و پیمانکار ها مشغولند . و در این حوزه تلاش کردیم اولویت بندها را رعایت کنیم .

محمد زاده سپس افزود :ما ۲۲ شهرک و ناحیه را واگذار می کنیم و افراد می توانند برای سرمایه گذاری آنجا استقرار پیداکنند که نسبت به سنوات گذشته از رشد خوبی برخوردار شوند.ضمن اینکه ۷میلیارد تومان از منابع استانی نیز به ما تخصیص یافته است

وی سپس از دیگر برنامه های شهرکهای صنعتی برگزاری تورهای صنعتی و بازدید از کارخانه های مشابه در استان های دیگر، حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترا در حوزه صنایع کوچک، بازار و کیفیت تولید، تدوین خوشه های صنعتی، تامین منابع مالی واحدهای صنعتی و نوسازی ماشین آلات واحدهای صنعتی نام برد.

مهندس محمد زاده در باره وضعیت تصویه خانه های استان گفت : ما در استان ۱۱ تصویه خانه فعال داریم و درسطح کشور جزء ۱۰استان برتر که تصویه خانه فعال داردمی باشیم .

وی در خاتمه افزود نگاه ما این می باشد که زمینهای که قابلیت کشاورزی ندارند استفاده شود و بیشتر به طرف شمال استان این حرکت صورت می گیرد و هدایت نیز براساس اسناد بالادستی صورت می پذیرد
DSC05864
s8a_dsc05893

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۵:۰۳ ب.ظ

دیدگاه