نماینده ولی فقیه در گلستان در دیدار با معاون وزیر آموزش و پرورش : همه باید در تعلیم و تربیت فرزندان ایران به عنوان آینده سازان این مرز بوم ، ایفای نقش کنند.

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان مرضیه گرد’معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی و خانواده وزارت آموزش وپرورش در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار داشت: از اهداف وزارت آموزش وپرورش، بسیج امکانات مالی برای رفاه حال دانش آموزان و معلمان و نیز افزایش بهره وری در کلاس های درس است.

رییس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی و خانواده وزارت آموزش وپرورش همچنین با تاکید بر خاص بودن این وزارتخانه، آن را متعلق به همه اقشار جامعه عنوان کرد و افزود: همه باید در تعلیم و تربیت فرزندان ایران به عنوان آینده سازان این مرز بوم ، ایفای نقش کنند.

گرد از نماینده ولی فقیه در گلستان به عنوان یاری رسان به آموزش وپرورش در تحقق اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت در استان نام برد و گفت: در راستای ارتقای مسائل تربیتی، بهداشتی، روحی و آموزشی دانش آموزان باید از تمام امکانات استان استفاده شود.
نماینده ولی فقیه در گلستان نیز در این دیدار که با حضور اعضای شورای آموزش وپرورش استان برگزار شد، گفت: این مجموعه از حساس ترین سازمان ها و تشکیلات کشور است و به توجه ویژه نیاز دارد.

آیت الله ‘سیدکاظم نورمفیدی’ اظهار داشت: سایر سازمان ها و دستگاه هایی که در کشور فعالیت می کنند، هر کدام به نحوی در رفع نیازهای جسمی انسان ها تلاش دارند و آموزش و پرورش به عنوان دستگاه تعلیم و تربیت برای روح و جان و در راستای انسان سازی تلاش می کند.

امام جمعه گرگان با اشاره به آیات و روایات و نقشی که پیامبران در طول تاریخ در تربیت انسان ها ایفا کردند از آموزش و پرورش و معلمان به عنوان ادامه دهندگان راه انبیا نام برد و افزود: اگر خواهان آینده بهتری هستیم، باید نگاه حکومت و نظام به آموزش و پرورش ویژه باشد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان ادامه داد: همانطور که تربیت دانش آموز مهم است تربیت معلم و انتخاب افراد لایق و کاردان در این سمت اهمیت داشته و باید افرادی توانمند و عالم در این کسوت قرار گیرند.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های فانی وزیر آموزش وپرورش و همکارانش در این وزارتخانه در امر تعلیم و تربیت، افزود: در کنار فعالیت برای مدرسه سازی، تلاش برای تربیت نقش اساسی داشته و این وظیفه دشوار همواره بر دوش آموزش و پرورش است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۵:۵۹ ب.ظ

دیدگاه