قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی در جلسه انجمن کتابخانه عمومی :باید برای کتابخوانی ایجاد انگیزه کرد و بدنبال استفاده از ظرفیت ها باشید

به گزارش البرز گلستان اولین جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان کردکوی با حور سپانلو مدیر کل کتابخانه های استان و قدمنان فرماندار شهرستان و روسای ادارات ارشاد کتابخانه و هلال احمر  و فنی و حرفه ای  و آموزش و پرورش برگزار شد.

قدمنان فرماندار شهر ستان کردکوی  در ابتدااظهار کرد: سوم خرداد مایه افتخار کشور است  وبا آزاد سازی خرمشهر جهان تکانی خورد و جهانیان به قدرت ایران پی بردند.

وی افزود:در بحث کتابخانه باید بیشتر کار کنیم و ما بدنبال این هستیم یک سوم روستاها مجهز به کتابخانه شود و از ظرفیت شهرداری نیز استفاده شود.

قدمنان در ادامه گفت: باید برای کتابخوانی  انگیزه ایجاد کرد و بدنبال مردم و بازنشستگان و کودکان رفت و یکی از سرگرمیها  که شرایط آن باید برای مردم ایجاد شود  راهنمایی مردم به طرف کتابخوانی رفت.

فرماندار شهرستان کردکوی سپس افزود:جاهای که ایاب ذهاب مردم زیاد می باشد در آنجا کتاب را عرضه کنید و می توانید به مراکز خدمات دهی از جمله آرایشگاه ترویج کتابخوانی کرد.

 

 

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۱ ق.ظ

دیدگاه