نیک نیا مدیر کل سازمان تامین اجتماعی گلستان خواستارتلاش کانونهای بازنشستگی باتقویت ارتباط با مسئولان و نمایندگان منطقه جهت انعکاس مشکلات بازنشستگان به مسئولان شد

البرز گلستان/علی اصغر نیک نیا مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان گلستان در جلسه هم اندیشی کانون بازنشستگان شهرستان علی آبادکتول که با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر، رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی، رئیس درمانگاه شهید مطهری تامین اجتماعی ورئیس کانون بازنشستگان استان واعضای کانون بازنشستگان و مستمری بگیران شهرستان علی آباد برگزار شد اظهار داشت : هدف از این هم اندیشی تقویت ارتباط  سازمان با کانون های بازنشستگی است تا با بررسی مشکلات آنان و اقداماتی برای حل و کاهش آن صورت گیرد چونکه اعتقاد داریم خدمت به این عزیزان در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای یک جایگاه و ارزش خاصی است.

وی با تاکید بر اینکه توجه و حل مشکلات بازنشستگان از رویکرد سازمان تامین اجتماعی است در ادامه یاد آور شد: دغدغه مسئولان بویژه مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی  مسائل بازنشستگان و مستمری بگیران است و این مسئله در کنار نگاه ویژه جزء دستورالعمل سازمان قرار گرفته است.

نیک نیا با بیان اینکه  کانون ها نقش تاثیر گذاری خود را ایفا کنند در ادامه خاطر نشان کرد: همانطور که کانون ها منشاء تقویت  مشارکت های همه جانبه در سطح جامعه بوده امروز هم با تقویت ارتباط با مسئولان و نمایندگان منطقه ای و انعکاس مشکلات بازنشستگان به مسئولان تلاش کنند .

 مدیر کل سازمان تامین اجتماعی گلستان در پایان با تاکید بر اینکه نگاه مسئولان ارشد سازمان تامین اجتماعی به مسئله بازنشستگان یک نگاه ویژه و خاص است یاد آور شد اتفاقات خوبی در دوران دولت تدبیر و امید و مدیران فعلی سازمان رقم خورد و ما هم در سطح استان توجه به مسائل و مشکلات بازنشستگان را در الویت قرار دادیم و از هر پتانسیل برای حل و کاهش مشکلات این عزیزان دریغ نمی کنیم.

فرماندار علی آباد کتول نیز با تاکید بر اینکه  مردم این  شهرستان مردمی زحمتکش و با تلاشی هستند گفت:  از سازمان تامین اجتماعی انتظار میرودتوجه ویژه در بخش درمان و بیمه این شهرستان داشته باشد.

احمد تجری اخلاق مداری و داشتن خلق نیکو مسئولان در خدمت به مردم را مهم خواند و تاکید کرد: اخلاق نیکو کارهای کوچک انجام شده را بزرگ نشان میدهد و مردم را امیدوار میسازد ومردم حق دارند به مطالباتشان برسند و ما هم به عنوان مسئول وظیفه داریم با  رفتار خوب به مردم خدمت کنیم.

وی ضمن اعلام فرصتها و ظرفیتهای بالای این شهرستان بویژه در بخش بیمه ای گفت: همه ما خدمتگزاران این مردم هستیم و کارکردن برای مردم سبب رضایت آنان و سبب استحکام پایه های نظام می شود.

فرماندار  علی آباد کتول در پایان با تاکید بر اینکه تامین اجتماعی این شهرستان عملکرد خوبی داشته افزود : توجه به مشـکلات بازنشستگان وظیفه همه مسـئولان است و ما با هـم اندیشی باید تلاش کنیم که دغدغه های آنان کاهش یابد .

محمد کوهستانی رئیس کانون بازنشستگان استان نیز با تشریح جایگاه بازنشستگان در پیشبرد اهداف سازمان تامین اجتماعی گفت: برخورداری از خدمات ویژه و متنوع از حقوق طبیعی این قشر زحمت کشیده است.

رئیس کانون بازنشستگان استان و عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان کشور با تاکید بر پیگیری بیمه تکمیلی بازنشستگان و افزایش میزان و تعداد وام های قرض الحسنه افزود: گسترش چتر حمایتی سازمان و تقویت معیشت کارگران دیروز از جمله خواست های بازنشستگان است و برای پیگیری مستمر این خواست ها کانون های بازنشستگان در سراسر کشور به صورت شهرستانی، استانی و کشوری فعال هستند و برگزاری جلسات با کانون های بازنشستگان فرصت است و از این فرصت بدست آمده باید تلاش همه جانبه کنیم تا مشکلات این عزیزان حل و کاهش یابد.

 وطنی رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران علی آباد کتول نیز ضمن بیان مشکلات بازنشستگان و مستمری بگیران اظهار داشتند: با وجود مشکلات عدیده ای که گریبانگیر کانون ها است همه اعضاء با انگیزه فراوان برای کار و تلاش همه جانبه فعالیت می کنند و اگر مسئولان به حل مشکلات کانون ها و بازنشستگان اقدام نمایند امید به زندگی این عزیزان تقویت خواهد شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۵:۰۷ ق.ظ

دیدگاه