فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰ گرگان:نیروی زمینی ارتش همواره در مسابقات قرآنی نیروهای مسلح درخشیده است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰ گرگان:نیروی زمینی ارتش همواره در مسابقات قرآنی نیروهای مسلح درخشیده است

 
البرز گلستان/فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰ گرگان از درخشش کارکنان نزاجا در مسابقات قرآنی نیروهای مسلح سخن گفت.
امیر سرتیپ ۲ ستاد مهدی معمار باشی صبح شنبه در آئین افتتاحیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی نیروی زمینی ارتش به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰ گرگان ضمن خیرمقدم به متسابقین گفت: امیدواریم در پرتو عمل به آیات قرآن کریم گام های ارزشمندی در راستای تحقق اهداف این کتاب الهی برداریم.
معمارباشی با اشاره به سالروز تأسیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا اظهار کرد: تأسیس این نهاد که با تدبیر مقام معظم رهبری و تأیید امام خمینی (ره) شکل گرفت موجب ایجاد فرهنگ انقلابی در بدنه ارتش جمهوری اسلامی شد‌.
وی تصریح کرد: پس از گذشت ۴ دهه از عمر بابرکت انقلاب و شکل گیری این سازمان گرانقدر، توانسته ایم هزاران حافظ قرآن در بین کارکنات نیروی زمینی قهرمان بپرورانیم.
ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران خاطرنشان کرد: کارکنان وظیفه پیش از ورود به محیط خدمت ممکن است با علوم و فرهنگ قرآنی آشنا نبوده باشند اما در سال های اخیر اقدامات ارزشمندی برای فعالیت قرآنی آنان انجام شده است.
معمارباشی به موفقیت های نیروی زمینی ارتش در مسابقات قرآنی اشاره کرد و گفت: در مسابقات قرآنی که همه ساله میان یگان های ارتش و نیروهای مسلح برگزار می شود، نیروی زمینی قهرمان همواره رتبه های برتر را کسب کرده است.
به گفته وی، این موضوع نشان دهنده جاری شدن فرهنگ والای اسلامی و قرآنی در بدنه نیروی زمینی است.
لازم به ذکر است، سی و هفتمین دوره مسابقات مرحله ای قرآن کریم در منطقه شمال و شمالشرق نزاجا با حضور بیش از ۱۷۰ شرکت کننده از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، مازندران و گلستان در رشته های حفظ اجزاء ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ و کل قرآن، قرائت به روش های تحقیق و ترتیل، اذان، مفاهیم سطح یک و سطح دو در دو بخش کارکنان پایور و وظیفه به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰ و تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان درحال برگزاری است که تا دوشنبه ادامه خواهد یافت‌.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۱۰ ب.ظ

دیدگاه