آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان :هدف اصلی و نهایی طراحان این حمله تروریستی که با کشتار مردم صورت گرفت تخریب چهره واقعی اسلام و متزلزل کردن جایگاه مسلمانان

نماینده ولی‏ فقیه در گلستان و امام ‏جمعه گرگان با اشاره به حوادث اخیر فرانسه گفت: هدف اصلی و نهایی طراحان آن ایجاد اسلام هراسی و خدشه دار کردن چهره اسلام و مسلمین در تمامی نقاط جهان بوده است.

به گزارش سایت خبری البرز گلستان به نقل ازروابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان، آیت الله ˈسیدکاظم نورمفیدیˈ در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی گرگان افزود: طی چند روز گذشته دفتر و کارکنان یکی از نشریاتی که در فرانسه منتشر می شد مورد حمله برخی عناصر تکفیری قرار گرفت و با کشته شدن بعضی از گروگان ها و گروگان گیران پایان یافت.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: به دنبال این حادثه تروریستی در فرانسه تظاهرات سراسری علیه این عمل قبیح صورت گرفت که ما هم از شرکت در این راهپیمایی به صورت مشروط حمایت می کنیم، زیرا محکوم کردن خشونت و ترور وظیفه هر انسان آزاده و نیک سرشتی است اما برخی افرادی که در این مراسم شرکت داشتند همچون نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور فرانسه که از شرکای بزرگ کشتار مردم بی دفاع فلسطین، سوریه و عراق است جای بسی تأمل و شگفتی دارد.

آیت‏ الله نورمفیدی با اشاره به حمایتی که این افراد از گروه های تروریستی همچون داعش و طالبان دارند، یادآور شد: دیگر نمی توانند به بهانه محکوم کردن حمله به دفتر نشریه به اهداف کلان خود، با راه اندازی راهپیمایی های سراسری برسند.

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: با جرأت می توان گفت که هدف اصلی و نهایی طراحان این حمله تروریستی که با کشتار مردم صورت گرفت تخریب چهره واقعی اسلام و متزلزل کردن جایگاه مسلمانان در جهان به ویژه در کشورهای اروپایی بوده است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: به دنبال همین رویدادها تمامی مسلمانان جهان وظیفه دارند تا با ارائه و تبلیغ چهره اصلی اسلام مانع از رسیدن حامیان تروریست ها به اهداف شوم خود شوند.

آیت الله نورمفیدی در ادامه با اشاره به ۲۶ دی که مصادف است با سالروز فرار شاه معدوم گفت: خاندان پهلوی نماد بارز سرسپردگی و وابستگی به دنیای غرب در طول دوران سلطنت خود بوده اند و خوشبختانه با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی خودکامگی ها به پایان رسید و نظامی پایه گذاری شد که اساس آن مردم سالاری دینی و اعتماد متقابل به مردم است، البته مردم و مسئولان برای پایه گذاری و حفظ این نظام الهی هزینه های مادی و معنوی بسیاری را پرداخته اند و نهال انقلاب را با خون خود آبیاری کرده اند.

امام جمعه گرگان همچنین در خطبه اول نماز گفت: مهمترین درد معنوی انسان در عصر حاضر بی پناهی و سردرگمی است، انسان هایی هستند که با دارا بودن ثروت و قدرت باز هم احساس بی پناهی می کنند زیرا طبق آیات قرآن کریم این نوع وابستگی و سرسپردگی همچون خانه عنکبوت سست بنیان است ولی تکیه گاهی مورد اطمینان و پذیرش است که پشتوانه الهی داشته باشد و به دنبال آن همه ما باید طبق آموزه های دینی و اسلامی برای زندگی اجتماعی برنامه ریزی کنیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰ ب.ظ

دیدگاه