آذری مدیر کل فرودگاههای استان گلستان ازآغازفروش بلیط پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) در مسیر تهران_کلاله_تهران خبرداد

فروش بلیط پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) در مسیر تهران_کلاله_تهران آغاز شد.

البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان گلستان رامین آذری مدیر کل فرودگاههای استان گلستان  با اعلام این خبر گفت : این پروازها بصورت هفتگی و در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته در مسیر تهران_کلاله_تهران برنامه ریزی شده است و اوّلین پرواز در این مسیر روز یکشنبه پنجم فروردین ماه انجام خواهد شد . آذری در ادامه خاطر نشان کرد : مردم عزیز منطقه می توانند با مراجعه به سامانه خرید اینترنتی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ، پایگاههای اینترنتی فروش بلیط هواپیما و یا دفاتر خدمات مسافرت هوایی نسبت به خرید بلیط اقدام نمایند.

مدیر کل فرودگاههای استان گلستان با اشاره به تلاش های صورت گرفته در برقراری مجدد پروازها در فرودگاه کلاله و ضمن تشکر از مهندس غراوی نماینده مردم شریف مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی، از مردم منطقه خواست با حمایت های خود از این پرواز ، زمینه استمرار و افزایش پروازهای فرودگاه کلاله را فراهم آورند.

گفتنی است پروازهای فرودگاه کلاله با استفاده از ناوگان جدید و مدرن هواپیماهای ATR72 هواپیمایی جمهوری اسلامی بشرح ذیل انجام خواهد شد.

خبر حمید یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۹ ب.ظ

دیدگاه