معرفی سه خدمت و بسته جدید خدماتی از سوی مدیر شعب بانک مسکن استان گلستان برای رونق در بخش مسکن و ساختمان

مدیر شعب بانک مسکن استان گلستان سه خدمت و بسته جدید خدماتی این  بانک را برای رونق در بخش مسکن و ساختمان معرفی کرد.

البرز گلستان/به گزارش دریافتی از روابط عمومیبانک مسکن استان گلستان، مهندس “احمد پاک نیت” در گفت و گویی خبری، اظهار کرد: خدمات و بسته های جدید این بانک شامل تضمین معاملات فروش اقساطی مسکن، حساب امانی ویژه پیش فروش ساختمان و افزایش سقف تسهیلات مشارکت مدنی احداث واحدهای مسکونی می شود.

به گفته وی، طرح تضمین معاملات فروش اقساطی مسکن طرحی است که بانک مسکن به عنوان بانک عامل و ضامن در خرید و فروش نسیه بین خریداران و فروشندگان معرفی می شود.

پاک نیت ادامه داد: هدف از طرح حساب امانی ویژه پیش فروش ساختمان نیز، ساماندهی بازار پیش فروش مسکن و کاهش ریسک مرتبط با خریداران است.

وی اظهارداشت: افزایش سقف تسهیلات مشارکت احداث واحدهای مسکونی نیز طرحی است که به ازاء هر واحد در سطح استان از ۵۰۰ میلیون ریال تا یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و بر اساس شرایط و ضوابط مربوطه در بانک مسکن قابل پرداخت می باشد.

پاک نیت بیان داشت: هم استانیها جهت کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر می توانند به کلیه شعب بانک مسکن در سراسر استان گلستان مراجعه کنند.

وی در پایان یادآورشد: بانک مسکن در راستای اجرای سیاست های دولت و کمک به توسعه و رونق بخش مسکن و ساختمان و درجهت خروج از رکود حاکم بر کشور، نقش مهم و اثرگذار خود را در این زمینه با ارائه طرح ها و بسته های جدید ایفا می کند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۰۸ ق.ظ

دیدگاه