سردارشریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در گلستان:تقابل امریکا با انقلاب بخاطر محتوا و عظمت انقلاب اسلامی می باشد

البرز گلستان/ نشست صمیمی مدیران مسئول و فعالان رسانه ای استان گلستان با سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران امروز صبح  در بسیج رسانه استان برگزارشد.

شریف در این نشست اظهار کرد: استان گلستان یکی از استانهای فعال در کار رسانه و خبری کشوراست.واین اصل مبارک است .

وی افزود:موضوع افکار عمومی به عنوان مولفه قدرت نقش مهمی گرفته است وخاستگاه و جایگاه رسانه در افکار عمومی جایگزین بعضی از مسایلی شد که منجز به جنگ می شدد.

شریف گفت: همه رسانه ها صاحب دارد و هر کدام تاسیس  شده است برای هدفی و برای صاحبش فعالیت می کند و رسانه بی طرفه  وجود خارجی ندارد و صرفا یک ادعا است.

وی افزود: باید افزایش سطح سواد رسانه را بالابرد تا بتوانید سره را از ناسره تشخیص بدهید.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران  در ادامه افزود:کلیت کشور ما  در اختیار آمریکایی ها بوده است  و اگر خوب دقت نکنیم شبکه من و تو فیلمی تولید می کند شاه را به عنوان یک نیروی فعال و مردمی و ذهن جوانان را تخریب می کند.

وی اظهار کرد: ما باید تاریخ را به جوانان بگویی و ورسانه عبارت از جلوه دادن کاخ را کوخ و کوخ را کاخ بکند.و بی بی سی می گوید  اگر کسی که ۵ دقیقه وقتش را در اختیاربی بی بس بگذارد می توانیم در باورهای مردم شک بیاندازیم.

شریف سپس تصریح کرد؛انقلاب همواره رسانه دشمن سعی کرد ند انقلاب را زیر سولل ببرند.

وی گفت عربستان هزاران تن بمب بر سر یمن می ریزند ولی خانم نیکی هلی لوله ای را می برد که اثر انگشت ایرانی روی آن است در صورتی که عربستان از تمامی تسلیحات آمریکااستفاده می کنند.

شریف اظهار کرد؛ گاف ترامپ در مورد پایتخت اسراییل موضوع را انحراف داده و با اعلام این موضوع می خواستند پوشش بدهند.

وی  تصریح کرد: آمریکا نگذاشت مسئله داعش با یک جریان سازی به سمت بیت المقدس و موشک ایرانی می برد و تلاش می کند افکار عمومی را انحراف دهد.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران کفت: ده سال می باشد که پرونده ای را که امریکا و اسرائیل و عربستات تشکیل می دهند با شکست روبرو می شود.

وی گفت : موضوع تقابل امریکا با انقلاب بخاطر محتوا و عظمت انقلاب اسلامی می باشد و جبهه رسانه دشمن در حال فعالیت علیه انقلاب می باشد  و امنیت جمهوری اسلامی امنیت ماندنی مثال زدنی می باشد.

رمضان شریف تاکید کرد: ما قادریم از ملت و انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۴۰ ق.ظ

دیدگاه