جلسه ی هم اندیشی شورای خیرین سلامت شهرستان کردکوی باعنوان “ایده ی نو” برگزارگردید

کدخبر:۵۵۲۳۹
جلسه ی هم اندیشی شورای خیرین سلامت شهرستان کردکوی

به گزارش البرز گلستان /روز ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ جلسه ایی تحت عنوان “ایده ی نو” به دعوت از شورای خیرین سلامت شهرستان برای نیکوکاران و خیرین در سالن اجتماعات مرکز بهداشت شهرستان کردکوی با حضور ۹ نفر برگزار شد.

این جلسه با قرائتی چند از کلام الله مجید آغاز و با خیر مقدم سرکار خانم کشاورز به مدعوین و سپس توسط رئیس شورا آقای کیانی معرفی اساسنامه و ساز و کارهای شورای خیرین سلامت و پاره ایی از نکته نظرات و پیشنهاد و انتقاد و ساز و کارها و ایدهای نو رو بیان نمودند.
و در این هم اندیشی سه موضوع مطرح شده ی مهم به شرح زیر میباشد:

۱-آقای دکتر بنی عقیل مدیر انتقال خون استان در جلسه ی فوق حضور داشته ،ایشان از شورای خیرین سلامت شهرستان در رابطه با مرمت ساختمان انتقال خون شهرستان که در اختیار ایشان قراردادند جهت اهدای خون و مصرف فراوردهای خونی برای بیماران نیازمند به خون درخواست همکاری نمودند که در همین راستا آقای موسوی نماینده مجمعدخیرین استان  درجلسه قول پیگیری موضوع مطرح شده را به ایشان دادند.

۲-خانم مهدوی درخواست تجهیز یک سری از اقلام و وسایل برای اورژانس جاده ایی ۱۱۵ دنگلان رو مطرح نمودند که همان جا یک دستگاه پنکه ی پایه بلند کنترلی از طرف شورای خیرین اهدا و برای دیگر اقلام قول مساعدت از طرف شورا به ایشان داده شد.

۳-و موضوع مهم و هدف از برگزاری جلسه اینکه اعضای شورای خیرین سلامت خواهان هماهنگی و همدلی بیشتر خیرین و نیکوکاران و تشکیل یک کارگروه جهت ساماندهی این از عزیزان در سطح شهر بوده که قرار براین شد این موضوع پیگیری و در جلسه ی بعدی مطرح شود.

وسایل اهدایی شورای خیرین سلامت شهرستان کردکوی به مرکز بهداشت

۱-دو دستگاه تهویه   ۲-یک دستگاه ضد عفونی کننده ۳-یک عدد کپسول اکسیژن ۴۰ کیلویی با ست مانومتر ۴-روغن شتر مرغ به ارزش ریالی ۹میلیون تومان ۵-تب سنج ۱۴ عدد ۶-پالس اکسی متر ۱۴ عدد۷- یک دستگاه پنکه ی پایه بلند

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱:۲۶ ق.ظ

دیدگاه