وفایی مدیر کل ثبت احوال گلستان درنشست کانونهای بازنشستگی استان:باید روحیه نشاط و شادی در بین بازنشستگان نهادینه شود

البرز گلستان/ نشست ماهانه بازدید از کانونهای بازنشستگی صندوق کشوری باز نشستگی امروز با حضور جعفری مدیر صندوق بازنشستگی وفایی مدیر کل ثبت احوال استان و روسای کانونهابازنشستگی استان در محل اداره ثبت احوال گرگانبرگزار شد.

وفایی در این نشست اظهار کرد:  خدا قوت به انسجام ووحدت و همدلی که رهبریت این صمیت را به جعفری تبریک می گویم.

وی افزود: سازمان بازنشستگبی به عنوان مرکز ثقل و وحدت می باشد و ما نیزسعی نمودم بر اساس وظیفه و اینکه پیشکسوت باید عزیز و محترم باشنذ و شاغلین نباید متوجه شوند اگر بازنشسته شدند کنار گذاشته می شود.

وفایی در ادامه  گفت : در ابتدا ورود به همه بازنشستگان که در بستر بیماری بودند به عیادت آنان رفتیم و آنا جز خانواده ما هستند.

مدیر کل ثبت احوال استان همچنین اظهار کرد: اگر مدیر سرکشی کند و این موضوع اخلاقی باید انجام شود تا بازنشسته احساس نکند مدیران از آنان جدا هستند.

وی سپس تصریح کرد:ما دوست داریم این مهربانی ها بیشتر شود و این روحیه نشاط و خود باوری و اینکه پیشکسوت نباید احساس کند تمام شده و در آنان نهادینه شود.

وفایی همچنین گفت:ثبت احوال اقدامات خوبی در جامعه و نقشش در دستگاههای ثبت شده است و الان شماره ملی اگر نبود دستگاهها نمی توانستند به مردم خدمات بدهند و در روابط جامعه با جامعه و فرد و جامعه  تاثیر گذارمی باشند.

وی در خاتمه تاکید کر : ما همراه و همکار و در کنار بازنشستگان هستیم

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۲ ق.ظ

دیدگاه