حجت الاسلام «نورعلی دیلم» رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:باید بخش های مختلف جامعه و دستگاه های اجرایی برای آزادی زندانیان غیرعمد اقدام کنند

کدخبر:۴۹۶۵۸

به گزارش خبرنگار البرز گلستان/ حجت الاسلام «نورعلی دیلم» رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشوردر مراسم آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مالی در سالروز ولادت امام حسین (علیه السلام) به همت نماینده ولی فقیه در استان گلستان، جمعی از خیران و مرکز نیکوکاری مسجد جامع گلستان اظهار کرد: خرسند هستیم که مرکز بزرگ اسلامی در یک امر نورانی یعنی آزادسازی زندانیان مشارکت داشته است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشورسپس گفت:: دین مبین اسلام به تعاون و همدلی و دستگیری نسبت به یکدیگر تاکید فراوانی دارد و آیات و روایات زیادی در این زمینه شاهد هستیم.

 دیلم بیان کرد: باید بخش های مختلف جامعه و دستگاه های اجرایی برای آزادی زندانیان و افرادی که به صورت غیرعمدی به واسطه محکومیت به دیه و غیره به زندان افتادند اقدام کنند.

وی ادامه داد: خداوند خیرانی را در بین جامعه برگزیده است و این خیران نباید از مراجعات مردم خسته شوند چرا که همانطور که امام حسین (علیه السلام) تاکید کردند در این صورت این سعادت از آنها صلب می شود.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشوراظهار کرد: در مرکز نیکوکاری مسجد جامع گلشن این روحیه تعاون و دستگیری از مستمندان وجود دارد و پس از تاکیدات مقام معظم رهبری شاهد آن بودیم که با اهتمام نماینده ولی فقیه در استان مواسات و همدلی در جای جای استان گسترش یافت.

حجت الاسلام دیلم افزود: امروز ۱۷ زندانی جرائم غیرعمد با همت خیران آزاد شدند و امیدواریم بتوانیم سال آینده مرکز بزرگ اسلامی به صورت مستقل نسبت به آزادی برخی از زندانیان اقدام کند. انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۹:۲۶ ق.ظ

دیدگاه