در پی سیلاب رودخانه زرین گل و مرگ یک خانواده سه نفره/ رئیس کل دادگستری گلستان ازشرکت آب منطقه ای استان خواستار دیواره سازی ها و اقدامات شرکت های پیمانکاری در حاشیه رودخانه ها را نظارت و پیمانکاران متخلف را به دستگاه قضایی معرفی کنند

اعلام نتیجه کارشناسی پرونده سیل علی آبادکتول // دیواره سازی غیراستاندارد رودخانه علت تشدید سیلاب
البرز گلستان/رئیس کل دادگستری گلستان گفت: تیم کارشناسی پس از بررسی علت سیلاب رودخانه زرین گل اعلام کرد ، دیواره سازی غیر استاندارد سبب تشدید سیلاب و جاری شدن آن به خارج از بستر رورخانه شد که همین امر هم سبب مرگ اعضای یک خانواده سه نفره شد.
هادی هاشمیان افزود:با اعلام نظر کارشناسی ، پیمانکار تحت تعقیب کیفری قرار گرفت.
هاشمیان از شرکت آب منطقه ای خواست : دیواره سازی ها و اقدامات شرکت های پیمانکاری در حاشیه رودخانه ها را نظارت و پیمانکاران متخلف را به دستگاه قضایی معرفی کنند.
این مقام ارشد قضایی استان با تاکید بر این که همه باید نسبت به جان و مال مردم احساس مسئولیت کنند گفت: با مدیرانی که عملکرد آن ها مردم را با خطر مواجه کند برخورد قضایی می شود.
سیل مرداد امسال در زرین گل علی آباد سه کشته برجا گذاشت .
در پی جان باختن این افراد به دستور رئیس کل دادگستری گلستان ،پرونده ای برای بررسی کارشناسی علل بروز این حادثه و رسیدگی به تخلفات احتمالی مدیران دستگاه های اجرایی در دادسرای عمومی و انقلاب علی آبادکتول تشکیل شد.
پایگاه اطلاع رسانی دادگستری گلستان

تهیه خبر : مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۰۳ ق.ظ

دیدگاه