سردار جاویدان فرمانده انتظامی گلستان:پلیس اجازه خودنمایی به اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد

البرز گلستان/سردار “علی اکبر جاویدان” فرمانده انتظامی گلستان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: طرح عملیاتی مبارزه با جرایم خشن، سارقان احشام و مجلوبین فراری با بسیج امکانات و نیروها و با هدف افزایش ضریب امنیتی به مدت ۲۴ ساعت به مرحله اجرا گذشته شد.

وی با بیان اینکه وقوع جرایم خصوصا جرایم خشن احساس امنیت را در جامعه کاهش و امنیت روانی را دچار اخلال می کند تصریح کرد: پلیس اجازه خودنمایی به اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه نگاه پلیس به جرایم نگاه اجتماعی است نه امنیتی، اظهار داشت: انتظار پلیس از هنجارشکنان و مجرمان سابقه دار این است خود را با هنجارهای جامعه وفق داده و همراه و همگام با مردم به قوانین و مقررات احترام بگذارند و در غیر این صورت با برخورد قاطعانه پلیس مواجهه خواهد شد.

وی از دستگیری ۱۷۹ متهم تحت تعقیب مراجع قضائی در اجرای این طرح خبر داد و گفت: با تلاش ماموران انتظامی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سردار جاویدان همچنین گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی در این طرح ۲۸ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی کشف و تلاش در جهت شناسایی مالکان این وسائل نقلیه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: در همین راستا و طی این مدت ۴ سارق دستگیر و ۹۳ فقره انواع سرقت نیز کشف شد.

وی در پایان از دستگیری ۲۱ متهم مظنون به سرقت خبر داد و خاطر نشان کرد: متهمان جهت انجام تحقیقات به پلیس اگاهی منتقل و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۳ ب.ظ

دیدگاه