مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان به مناسبت روزجهانی سیمبان:روز جهانی سیمبان فرصتی مغتنم برای تشکر و پاسداشت خدمات صادقانه و بی‌دریغ سیمبانان شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی می باشد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان روزجهانی سیمبان را تبریک گفت.

البرز گلستان مهندس علی اکبر نصیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان در پیامی روز جهانی سیمبان را بر همکاران سیمبان در سرتاسر استان تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است :

۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) بعنوان روز جهانی سیمبانان در سراسر جهان شناخته شده و این روز در خیلی از کشورهای دنیا توسط مدیران و دست اندرکاران صنعت برق گرامی شمرده می شود.

سیمبانان در سخت‌ترین شرایط شبکه و در سرما و گرمای طاقت فرسا وظیفه مانور و تعمیر و نگهداری شبکه برق را عهده دار هستند.

روز جهانی سیمبان فرصتی مغتنم برای تشکر و پاسداشت خدمات صادقانه و بی‌دریغ سیمبانان شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی بالاخص شرکت توزیع برق گلستان بوده و بی‌شک سیمبانان سرمایه های ارزشمند انسانی و زمینه‌ساز دستیابی به اهداف کلان سازمان و شکوفایی اقتصادی و مهندسی شرکت بشمار می روند.

اینجانب از زحمات شبانه روزی یکایک همکاران سیمبان که الحق و الانصاف مایه فخر و مباهات برای شرکت هستید تقدیر و تشکر میکنم و امیدوارم به پشتوانه زحمات شبانه روزی شما بتوانیم خدمتی شایسته و در شأن مردم ارائه نمائیم از خداوند متعال توفیق بیش از پیش برایتان مسئلت دارم.

علی اکبر نصیری
رئیس هیئت مددیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۴:۰۸ ب.ظ

دیدگاه