جعفری معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان از سازش ۹۹ درصد پرونده های وارده به شعب ویژه زندان شورای حل اختلاف در فصل بهار خبر داد.

البرز گلستان/سازش ۹۹ درصد پرونده های وارد شده به شعب ویژه زندان شورای حل اختلاف گلستان
معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان از سازش ۹۹ درصد پرونده های وارده به شعب ویژه زندان شورای حل اختلاف در فصل بهار خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شورای حل اختلاف گلستان؛ احمد جعفری گفت: تاسیس شورای حل اختلاف در زندان ها در راستای اجرایی کردن سیاست های دستگاه قضایی خصوصا بند ۱۹ دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان ها است.
وی با اشاره به ظرفیت های بالای شعب ویژه زندان شورای حل اختلاف در مصالحه و سازش بین طرفین دعوی خصوصا در جرائم غیرعمد، افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه ۱۵۵ فقره پرونده به این شعب وارد شده که ۱۵۴ فقره معادل ۹۹ درصد با سازش طرفین مختومه و ختم به خیر شده است.
رئیس شوراهای ل اختلاف گلستان تصریح کرد: اصلاح ذات البین و حل و فصل اختلافات مومنین بویژه مددجویانی که بدلیل محکومیت های مالی در زندان تحمل کیفر می نمایند از توفیقاتی است که خداوند به اعضای شورا اعطاء نموده است.
جعفری در پایان اظهار امیدواری کرد که این شعب با کادر مجرب و متعهدی که دارند، در رفع خصومت و ایجاد صلح و سازش بین طرفین منشاء خدمات خوبی خواهند بود.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱ ق.ظ

دیدگاه