دکتر طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان درجلسه هم اندیشی شورای پژوهش وفناوری :تشویق دانشگاهیان به انجام پژوهش در زمینه ورزش و جوانان از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان

البرز گلستان/دکتر بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در جلسه هم اندیشی شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان با حضور معاون وزیر ورزش گفت : تولید و بهره گیری از تحقیقات کاربردی و روزآمد به عنوان راه حل رفع مشکلات جوانان و ورزش ، اولویت اداره کل ورزش و جوانان گلستان است .
وی اظهار کرد : تشویق دانشگاهیان به انجام پژوهش در زمینه ورزش و جوانان و حمایت از پایان نامه هایی دانشجویی ، از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان گلستان است.
وی بیان کرد : با وجود محدودیت های مالی و اعتباری در بخش پژوهش و تحقیق ، تلاش می کنیم با اولویت بندی موضوعات به نیازهای خود پاسخ گفته و از همه ظرفیت ها برای رفع پاسخ ها و مشکلات جوانان و ورزشکاران استفاده کنیم .
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود : فعالیت دانشگاه های متعدد در گلستان ، ظرفیت بسیار مناسبی برای تولید پژوهش های کاربردی است که تلاش می کنیم از این پتانسیل ها برای پاسخگویی به نیازهای تحقیقاتی ورزش و جوانان استفاده کنیم .

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۸ ب.ظ

دیدگاه