قدمنان مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری گلستان از کسب رتبه اول کشوری استان در حوزه آموزش های عمومی کارکنان خبر داد

البرز گلستان/قدمنان مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری گلستان از کسب رتبه اول کشوری استان در حوزه آموزش های عمومی کارکنان خبر داد و گفت: با تلاش صورت گرفته توسط همکاران، شاهد توفیقات چشمگیر در اجرای برنامه های آموزشی در سال ۱۳۹۴ بودیم.

ابراهیم قدمنان افزود: در پی اجرای برنامه جامع بهره وری و ارزیابی های صورت گرفته توسط معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع وزارت کشور، توانست با کسب آرای لازم، حائز رتبه اول کشوری گردد.

وی با بیان اینکه تنیجه این ارزیابی به تازگی اعلام شده است، اظهار کرد: این ارزیابی ها در سطح استانداریهای کل کشور و شامل ۳ شاخص: دوره های عمومی، دروه های ویژه مدیران و دوره های تخصصی کارکنان بوده است.

وی در خاتمه ضمن تقدیر از تلاش همکاران در عرصه آموزش اظهار امیدواری کرد در جدید بتوانیم با تبیین و ترویج اهمیت و لزوم اجرایی نمودن شعار سال، با بهره گیری از سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید، زمینه پی ریزی آموزشهای مورد نیاز در این مقوله بمنظور هم افزایی وهمکاری بین بخشی در چارچوب آموزشهای اعلامی سالانه را فراهم نمائیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۸ ب.ظ

دیدگاه