مدیر کل راه آهن شمال شرق۲دردیداربامدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری گلستان:زنان ایران اسلامی همواره درتمامی زمینه هاعلمی،فرهنگی واجتماعی افتخارآفرین اند

مدیر کل  امور بانوان و خانواده استانداری :

بانوان ایران اسلامی حضور فعال و سازنده در حوزه های مختلف علمی ، اجتماعی و فرهنگی در سازمان ها ایفا می نمایند

 البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ ، مدیر کل  امور بانوان و خانواده استانداری با مدیر کل و بانوان اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ در محل دفتر مدیریت دیدار نمود.

در این دیدار مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲ گزارشی از اقدامات این اداره کل عنوان نمود وگفت : بانوان همواره بازوان سازمانها در حوزه های مختلف می باشند.

محمد رضا قربانی ادامه داد : انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از تعالیم نورانی اسلام، جایگاه و نقشی والا و مهم برای زنان در نظر گرفته است و زنان ایران اسلامی همواره در تمامی زمینه ها علمی ، فرهنگی  و اجتماعی افتخار آفرین اند.

مدیر کل  امور بانوان و خانواده استانداری  نیزدر این نشست به ابعاد مختلف حضور زنان در جامعه پرداخت و اظهار داشت : بانوان ایران اسلامی حضور فعال و سازنده در حوزه های مختلف علمی ، اجتماعی و فرهنگی در سازمان ها ایفا می نمایند.

دکتر غفاری ادامه داد: نقش زنان در جامعه و پیشبرد اهداف سازمانها و پای کار آمدن آنان پا به پای مردان نشان از مشارکت آنان در حوزه های مختلف اجتماعی است .

غفاری  به برنامه‌های هفته زن در استان نیز اشاره و اضافه کرد : در کنار تور تفریحی با قطار گردشگری برنامه هایی فرهنگی ورزشی ،گردهمایی و جشن متمرکز ویژه بانوان دستگاه‌های اجرایی ادارات گلستان در اسفندماه سال جاری در پارک بانوان شهر گرگان برگزار خواهد شد.

وی حضور فعال بانوان اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ را در حوزه های عفاف و حجاب ، امر به معروف و نهی از منکر و فعالیتهای فرهنگی و … خوب ارزیابی نمود و نشان از توانمندی بانوان این اداره  دانست .

در این  نشست صمیمی بانوان  فرهیخته این اداره کل به بیان نقطه نظرات خود پرداختند .

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱۰ ب.ظ

دیدگاه