رجب نسب رئیس کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر گلستان :اختتامیه مهرواره پرواز لالایی هادر استان با۱۳۶۰اثرکشوری دردهه فجر برگزار خواهد شد

کدخبر:۴۷۸۶۰

البرز گلستان محبوبه رجب نسب رئیس کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر گلستان   در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: شعار امسال «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» بوده و برنامه هایی در این راستا طراحی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان از برگزاری ۱۱۰ برنامه شاخص طی دهه فجر خبرداد و افزود: نشست کتابخوان، جشنواره قرآنی، مسابقه فیلم موبایلی، برنامه دختران در کنار مادران بخشی از برنامه ها است.

رجب نسب ادامه داد: ۴۲ عنوان کتاب به صورت ویدئو معرفی شده و در نمایشگاه ارائه خواهند شد.

وی بیان کرد: در دهه فجر اختتامیه مهرواره پرواز لالایی ها برگزار خواهد شد که تاکنون هزار و ۳۶۰ اثر از سطح کشور ارسال شده و آثار در حال داوری است.

رجب نسب اضافه کرد: کیمیای زندگی به مناسبت روز مادر، نقالی کودکان در برنامه استقبال نمادین در فرودگاه، نشست کودکان با استاندار، مهرواره سرزمین من در سه محور فرهنگی، ادبی و هنری و غیره از دیگر برنامه ها است.

رئیس کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر گلستان بیان کرد: مقرر شده بود که برنامه پرواز بادبادک ها برای تزریق نشاط را در هزارپیچ برگزار کنیم که با آن مخالفت شد.

رجب نسب اضافه کرد: بحران  کرونا در همه دستگاه فراگیر شد و حوزه فرهنگ بیش از دیگر حوزه ها آسیب دید و خدمات کانون هم تحت شعاع قرارگرفته اما با راه اندازی بستری در فضای مجازی برنامه ها و کارگاه های خود را برگزار می کنیم.

وی افزود: قبل از شیوع کرونا ۱۰ هزار مخاطب داشتیم که هم اکنون به سه هزار نفر رسیده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان بیان کرد که  ۱۸ مرکز ثابت، ۹ مرکز سیار و دو مرکز پستی در استان فعال است.

خبرمسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲:۰۵ ب.ظ

دیدگاه