ربیعی معاون استاندار گلستان در آیین اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه خلاق فجر:جامعه فرهنگی و دینی ما می‌طلبد فرهنگ ملی ایثار، شهادت و فداکاری را ترویج دهیم

البرز گلستان/محمود ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان  در آیین اختتامیه جشنواره سراسری «تئاتر کوتاه خلاق فجر» که در گرگان برگزار شد، گفت: انتخاب استان گلستان به عنوان میزبان جشنواره سراسری «تئاتر کوتاه خلاق فجر» انتخاب هوشمندانه‌ای بود چرا که گلستان در عرصه‌های مختلف هنری خوش درخشیده و توانایی خود را در برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها نشان داده است.

وی با بیان اینکه استان گلستان بزرگان زیادی را در عرصه هنرهای نمایشی به کشور معرفی کرده است، افزود: پیشنهاد می کنم دبیرخانه دائمی برگزاری این جشنواره به استان گلستان داده شود چرا که گلستان می تواند به بهترین شکل آن را اجرا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: پیامی که با زبان هنر و در قالب تئاتر به مخاطب ارائه می‌شود باید از ظرافت خاصی برخوردار باشد و ما در زمانی زندگی می‌کنیم که جابجایی نسل‌ها صورت گرفته و نگاه‌های جدیدی در جامعه حاکم است، بنابراین باید به سمتی حرکت کنیم که بسیار کوتاه و گویا با مردم صحبت کنیم.

ربیعی تصریح کرد: ما باید برنامه‌های کوتاه در قالب تئاتر را به شکل پر مغز و محتوا به نمایش در بیاوریم تا پیام خود را به روشنی به مردم ارائه کنند.

وی با بیان اینکه ما وظیفه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جدید داریم، اظهار کرد: جامعه فرهنگی و دینی ما می‌طلبد فرهنگ ملی ایثار، شهادت و فداکاری را ترویج دهیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۷ ق.ظ

دیدگاه