مهندس رحمتی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب گلستان خبرداد: با حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه آب شرب ۳۰ لیتر برثانیه به منابع تامین آب شهر مینودشت افزوده شد

البرز گلستان/به گزارش پایگاه خبری شرکت آب وفاضلاب استان گلستان همزمان در ایام دهه مبارک فجر طرح آبرسانی به شهر مینودشت با حضور استاندار گلستان،فرماندار شهرستان مینودشت ،  استان و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در آئین افتتاحیه طرح آبرسانی شهر مینودشت هدف از اجرای این پروژه اقدامات پیشگیرانه جهت رفع مشکلات کمبود فشار آب در زمان اوج مصرف و افزایش تامین آب شرب و افزایش ظرفیت آب ذخیره شده بیان نمود.

مهندس محمد هادی رحمتی با اشاره به اینکه طرح آبرسانی به شهرستان مینودشت مدت ۵سال در دست اجرا بوده تصریح کرد: شروع کار این پروژه از سال ۱۳۹۰ با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیاردو ۸۳۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی  در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفای گلستان طول خط انتقال این پروژه را ۴ کیلومتر بیان نمود و تصریح کرد با حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه آب شرب  ۳۰ لیتر برثانیه به منابع تامین آب شهر مینودشت افزوده شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح یکی از خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید می باشد خاطرنشان کرد با بهره برداری از ۷۰۰۰ مترمکعب مخازن ذخیره آب و یک واحد ایستگاه پمپاژ قابلیت پمپاژ با ظرفیت ۴۵ لیتر برثانیه انجام خواهد شد.

مهندس رحمتی خاطرنشان کرد آنچه که در این میان کار و فعالیت شبانه روزی را برما آسان و مقبول می سازد شیرینی و حلاوت ارائه خدمات به هم استانی های قدرشناس  می باشد و امیدواریم با همدلی و هم زبانی مسئولان و مردم شاهد خدمات و پیشرفت به این شهرستان باشیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۰ ب.ظ

دیدگاه