جعفری مدیرصندوق بازنشستگی گلستان درسیمنار سالمندی واستراتژی های ورزشی مبارزه باپیری:ایجادشادابی برای بازنشستگان موجب دغدغه کمترفرزندان آنان می گردد

البرز گلستان/اولین سیمنار سالمندی و استراتژی های ورزشی مبارزه با پیری برای بازنشستگان استان گلستان با حضور میر باقری مدیر کل امورسیاسی و چراغعلی مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان و مازندرانی مدیر کل تعاون و اه اموراجتماعی استان پهلوری مدیربانک توسعه و کارآفرین استان و جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان و مجید گرک یراق دبیر آموزش فدراسیون بدنسازی کشور وروسای کانون ها وگلریزمدیر خانه امید استان و افتخاری مدیر گروه خبر البرز گلستان با حضور بیش از ۱۳۰ نفر از بازنشستگان کشوری استان در سالن اجتماعات خانه امید استان برگزار گردید.

جعفری مدیر صندوق بازنشستگی در این سیمنار ضمن بیان محاسن این گونه از سیمنارها برای بازنشستگان استان گلستان را بعنوان یکی از استانهای پایلوت برگزاری این سیمنارها نام برد.

جعفری افزود:در تامین اوقات فراغت هم روح و هم جسم باید تقویت شود و در اینجا برای تقویت روح قرآن و نهج البلاغه و مفاتیح و مطالعه مفید می باشد و برای تقویت جسم ورزش و تحرک می تواند مثمر ثمر باشد و از ازدست دادن سلولهای شاداب جلوگیری می شود.

وی ضمن استقبال خوب بازنشستگان استانی از این سیمنار گفت : برنامه ریزی های سازمان بازنشستگی کشور در راستای ایجاد تحرک و شادابی برای بازنشستگان عزیز می باشد و استقبال خوب بازنشستگان استان از این سیمنار نشان دهنده ارائه راه صحیح جهت پرکرذدن اوقات بازنشستگان و آشنتایی با ظرفیتهای دوران سالمندی می باشد.

جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان همچنین افزود: شادبی بازنشستگان موجب دغدغه کمتر فرزندان آنان می گردد

وی در خاتمه گفت : با توجه به اینکه هرم سنی به سمت سالمندی و پیری می رود مسئولین نیز  به این سمت در حال برنامه ریزی می باشند.

photo_2017-02-14_16-14-51

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲:۰۵ ب.ظ

دیدگاه