مهندس مبارک قدم مدیرکل راه وشهرسازی گلستان:بیمارستان ۹۶ تختخوابی بندرگزبا۲۹۰ میلیارد ریال از محل منابع ملی راه و شهرسازی تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان شد

البرزگلستان/همزمان با هفتمین روز از ایام دهه فجر، بهره برداری از بیمارستان ۹۶ تختخوابی بندرگز صبح روز دوشنبه با حضور دکتر “سید حسن قاضی زاده هاشمی” وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نمایندگان مجلس و شماری از مسوولان استان و شهرستانی آغاز شد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس”ابراهیم مبارک قدم” مدیرکل راه و شهرسازی استان در آیین بهره برداری از این پروژه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی وزارت متبوع از سال ۸۶ عملیات اجرایی این پروژه را در قالب ۶۴ تختخواب آغاز کرد اما پس از رایزنی و پیگیری مسوولان استانی و به جهت پوشش بخشی از نیازهای درمانی شهرستان بندرگز به ۹۶ تختخواب ارتقاء یافت.

به گفته وی، این بیمارستان در عرصه ای به متراژ  ۲۷ هزار مترمربع و زیربنای ۸۹۸۰ مترمربع در حاشیه میدان بندرگز ساخته شده است.

مبارک قدم اظهارکرد: برای این پروژه ۲۹۰ میلیارد ریال از محل منابع ملی راه و شهرسازی هزینه شده و جهت تجهیز و شروع خدمات درمانی  به مردم شریف منطقه، به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با ابراز خرسندی از اینکه با تجهیز کامل این بیمارستان بزودی مردم غرب استان از مزایای خدمات درمانی به روز و مجهز بهره مند خواهند شد، گفت: این بیمارستان دارای  بخش های بستری داخلی، جراحی ، زنان و زایمان ، کودکان و نوزادان و مراقبتهای ویژه ICU , CCU, NICU  با گنجایش ۱۰۷ تخت بیمارستانی می باشد.

وی از دیگر امکانات این بیمارستان را، بخش خدمات مراقبتی بیماران و فضاهای اورژانس، درمانگاه تخصصی، فیزیوتراپی، جراحی زنان و زایمان، داروخانه، بخش خدمات درمانی، مجموعه رادیولوژی و آزمایشگاه بیان کرد.

مبارک قدم اظهارکرد: در حوزه خدمات تشخیصی و مجموعه اداری و پشتیبانی نیز، این بیمارستان دارای دفاتر اداری و رستوران، آشپزخانه و غیره می باشد.      

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۹ ب.ظ

دیدگاه