جعفری مدیرصندوق بازنشستگی گلستان درمراسم غبارروبی گلزار شهدا:امیدواریم راه شهدا را با استحکام و جدیت ادامه دهیم و بتوانیم به اهداف آنها روز به روز نزدیک‌تر شویم

البرز گلستان/مراسم غبارروبی گلزار شهدا با حضورهمکاران مدیریت صندوق بازنشستگی وکارکنان خانه امید و روسای کانونهای استان گلستان در امامزاده عبدالله گرگان برگزار شد.

به مناسبت دهه مبارک فجر و همزمان با غبار روبی تربت پاک شهدا مدیر صندوق بازنشستگی گلستان به همراه روسای کانونهای بازنشستگی استان جهت میثاق با شهدا و آرمانهای امام راحل در گلزار شهدای گرگان حضور پیدا کردند.در این مراسم روسای کانونها با عطرافشانی قبور شهدا و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان در این مراسم گفت: امیدواریم راه شهدا را با استحکام و جدیت ادامه دهیم و بتوانیم به اهداف آنها روز به روز نزدیک‌تر شویم.

وی ضمن اشاره  به هدف والا و پر ارزش شهدا به ایثار و مجاهدت در راه خدا اشاره کرد و اظهار داشت: اعتلای ارزشهای بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب آرمان شهدا بود.

جعفری تاکید بر فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند:شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند  اظهار کرد: حضور بابرکت شهدا و خانواده های آنان برای جامعه ایران اسلامی  مایه سرافرازی و سربلندی است .

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۸:۱۶ ب.ظ

دیدگاه