بررسی چگونگی ارائه خدمات به بازنشستگان کشوری با حضور براری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری گلستان وقتبری رئیس امور شعب بانک صادرات استان/ بانک صادرات پیشرو در ارائه خدمات به پیشکسوتان

کدخبر:۷۰۵۰۶

البرزگلستان/نشست هم اندیشی براری مدیر صندوق  بازنشستگی کشوری گلستان،مکاری معاون و افتخاری مشاور فرهنگی و رسانه ای صندوق با قنبری رئیس امور شعب بانک صادرات گلستان و اعظم حمیدی مدیر روابط عمومی بانک در محل دفتر بانک تشکیل شد.

براری در این نشست با اعلام اینکه بیش از ۳۵ هزار نفر از بازنشستگان تحت پوش این صندوق قرار دارد که همگی از بانک صادرات حقوق خود را دریافت می کنند گفت :میانگین حقوق بازنشستگان استان ۱۱میلیون و ۴۰۰هزار تومان می باشد.

وی در ادامه افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی بازنشستگان جهت افرادی که نیاز َضروری به وام دارند بانک صادرات می تواند در این راستا اقداماتی را جهت رفع نیازهای مالی پیشکسوتان عزیز بردارد.

در ادامه قنبری رئیس امور شعب بانک صادرات گلستان با اشاره به اینکه بانک صادرات دارای رتبه سوم در بین بانک‌های کشور می باشد گفت: ماهرچه که داریم و آموخته های ما از بازنشستگان عزیز می باشد.

قنبری در ادامه افزود:ما از پیشکسوتان حامعه را خوب تحویل گرفتم و به آیندگان باید  بهتر و قوی تر تحویل بدهیم.

وی گفت:باک صادرات در بحث حمایت از تولید و رونق تولید و اشتغال  تسهیلات  خوبی را  پرداخت  کرده است.

رئیس امور شعب بانک صادرات گلستان تاکید کرد:پرداخت های حقوقی بازنشستگان در بانک صادرات بروز می باشدو این بانک با ۷۲ سال قدمت توانایی بالایی را دارد.

وی تصریح کرد: برای خدمت دهی بهتر به پیشکسوتان عزیز  خوب است که پاداش پایان خدمت بازنشستگان هم توسط  بانک صادرات انجام شود.

همچنین مقرر شد با استعلام از مرکز در نشست بعدی در صندوق بازنشستگی استان نسبت به ارائه تسهیلات  به بازنشستگان عزیز تصمیم گیری شود.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۵:۳۶ ب.ظ

دیدگاه