ربیعی معاون نیروی انسانی استانداری گلستان در همایش تجلیل از بازنشستگان :نازقلیچی از شخصیت و جایگاه بالایی در فرمانداری برخوردار بود

به گزارش سرویس سیاسی گروه خبر البرز گلستان  محمود ربیعی ظهر امروز در گفت‎گو با خبرنگاران اظهار کرد: حجاج ما امسال از یک جنگ و جهاد برگشتندو بی‎تدبیری آل سعود باعث شد که حریم امن الهی امسال برای حجاج ناامن شود.
وی تصریح کرد: بی‎تدبیری و بی‎مسئولیتی آل سعود عامل فاجعه منا بود که نتوانستند از جان و مال حجاج دفاع کنند و باید تذکر جدی به عربستان داده شود تا مسئولیت آن را بپذیرد.
معاون نیروی انسانی استانداری گلستان به مرحومه جانباخته مرجان نازقلیچی فرماندار بندرترکمن در فاجعه منا اشاره کرد و گفت: این بانوی ترکمن از شخصیت برجسته‎ای برخوردار بود و نخستین خانم ترکمن فرماندار بودند که در گلستان منصوب شدند.
ربیعی با بیان اینکه نازقلیچی از شخصیت و جایگاه بالایی در فرمانداری برخوردار بود،ٰ گفت: این بانوی ترکمن تجربه خوبی در فرمانداری داشت و یک تعامل خوبی در مجموعه مدیران شهرستان و استان ایجاد کرده بود و به عنوان یک فرماندار موفق در بین چهار فرماندار استان گلستان مطرح بودند.
وی با بیان اینکه جانباختن فرماندار شهرستان بندرترکمن را باید به بانوان استان گلستان تسلیت گفت، افزود: نبود فرماندار بندرترکمن نمی‎تواند دائمی باشد و به طبع باید استانداری کسی را به عنوان جایگزین در فرماندار بندرترکمن معرفی کند.
معاون نیروی انسانی استانداری گلستان بیان داشت: بومی بودن و یا غیر بومی بودن، زن یا مرد بودن فرماندار شهرستان بندرترکمن در سیکل استانداری گلستان بررسی خواهد شد و استانداری به دنبال فرد شایسته برای این جایگاه خواهد بود.
ربیعی با بیان اینکه توانایی و شایسته سالاری افراد برای استانداری اهمیت دارد، ابراز داشت: نازقلیچی جز مدیرانی بودند که پله‎ای حرکت کردند و مراحل مختلف قبل از فرمانداری را گذرانده بودند.

IMG_9792

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۱۷ ب.ظ

دیدگاه