استاندار گلستان درآغاز بر نامه های دهه فجرانقلاب اسلامی:امام خمینی (ره) تفکری الهی داشت و با اتصال این تفکر به بدنه مردم توانست پیروزی انقلاب را رقم بزند

البرز گلستان/استاندار گلستان با اشاره به خاستگاه الهی انقلاب اسلامی اظهار کرد: الهی خدمت کردن شیوه انقلابی ماندن است و ما با این روش در مسیر آرمانهای امام (ره) و مقام معظم رهبری خواهیم ماند.

دکتر حسن صادقلو صبح امروز در مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام(ره) و آغاز برنامه های سی هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) تفکری الهی داشت و با اتصال این تفکر به بدنه مردم توانست پیروزی انقلاب را رقم بزند.

وی با اشاره به تعابیر حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص معجزه و الهی بودن انقلاب اسلامی یادآور شد: مردان آهنینی در پیروزی انقلاب نقش داشتند و امام خمینی توانست با باور و قدرت الهی در شرایطی که هیچ چیز در کشور در اختیار ایشان نبود به میهن عزیزمان ورود کنند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: آن روزها تحلیل های زیادی در خصوص نوع و جنس انقلاب وجود داشت اما تحلیل امام (ره) تحلیلی الهی بود و در بیاناتی فرمودند: «این انقلاب اسلامی، تحفه ای است که خداوند تبارک و تعالی از عالم بالا برای ملت ما هدیه فرستاد.»

استاندار گلستان با اشاره به تلاش های اجانب در راستای عدم موفقیت انقلاب اسلامی افزود: علیرغم طرح هایی همچون طرح جرج بال، نشست گوادالوپ، طراحی کودتا، پشتیبانی لجستیک و…. انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) و همراهی مردم به پیروزی رسید و ما امروز با یک امانت عادی روبرو نیستیم.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۸ ب.ظ

دیدگاه