مهندس نصیری مدیرعامل برق گلستان: روابط عمومی ها انعکاس دهنده ی عملکرد سازمان به رسانه ها جهت اطلاع رسانی می باشند

البرز گلستان/مراسم تکریم، تجلیل و معارفه مدیران دفاتر روابط عمومی، سازماندهی و طبقه بندی مشاغل، مهندسی و نظارت، توسعه مدیریت و تحول اداری، آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی، امور کارکنان و رفاه و رئیس اداره رفاه و درمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سعید بیرقدار مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان در سخنانی ضمن تبریک به مدیران جدید به بیان اهمیت ایمان به خدا و ضرورت کمک به دیگران پرداخت.

به گفته وی در کلام معصومین اینکه نفع انسان به دیگران برسد بزرگترین عبادت است و فرصت خدمت به خلق به گونه ای است که در هر صورت حسرت روز قیامت را به دنبال دارد.

در ادامه این مراسم مهندس علی اکبر نصیری مدیرعامل نیز در سخنانی با بیان اینکه با تغییرات است که تحول ایجاد می شود به بیان انتظارات خود از مدیران جدید شرکت پرداخت.

وی آماده سازی، تصویب و اجرایی شدن تاپ چارت شرکت را از اهم خواسته های خود در حوزه منابع انسانی برشمرد و تأکید کرد که یک سازمان قوی از چارت قوی ای نیز برخوردار است و با اشاره به اینکه در ممیزی ها و ارزیابی ها بحث رقابت بین شرکت ها وجود دارد افزود: ارتقاء و پوشش ضعف ها، رفع نقاط قابل بهبود و استفاده از تجربیات ممیزان و ارزیابان از دیگر جنبه های ممیزی است.

وی در ادامه، تسریع در عملیاتی شدن برنامه استراتژیک شرکت و تدوین نرم افزار برای خروج کار از حالت سنتی و سیستمی شدن کارها در امور کارکنان و رفاه را از خواسته های دیگر خود در این حوزه برشمرد.

مهندس نصیری در بخش دیگری از سخنان خود روابط عمومی را انعکاس دهنده ی عملکرد سازمان معرفی کرد و انعکاس تلاش های صورت گرفته در شرکت به رسانه ها جهت اطلاع رسانی و سازمان های بالادستی را نیازمند تدبیر و برنامه ریزی هدفمند ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه کسب مقام سوم کشوری در کاهش پیک نتیجه همین دست برنامه ریزی ها و هماهنگی های بین واحدی است افزود: زمانی که طرح ها توجیه فنی و اقتصادی داشته باشد می توان به حرکت رو به جلو و بالندگی شرکت امیدوار بود.

مدیرعامل شرکت تفکر مهندسی در طراحی شبکه را از انتظارات خود از مدیر جدید دفتر مهندسی و نظارت برشمرد و آرایش بهتر شبکه و استفاده از تجهیزات استاندارد را متضمن وقوع حوادث کمتر در شبکه های توزیع برق استان دانست.

وی با اشاره به اینکه وقوع برخی حوادث ساختاری، ریشه در نوع طراحی شبکه دارد گفت: در طراحی شبکه هر چه مهندسی تر بیاندیشیم با مشکلات و معضلات کمتری در بهره برداری مواجه خواهیم بود.

مهندس نصیری در بخش پایانی سخنان خود به موضوع ساختمان شرکت پرداخت، وی در این باره گفت: بحث ساختمان ستاد شرکت معضل اساسی ای است که سال ها موجب رنج پرسنل شده است. وی از مشاور فنی جدید خود خواست که با مدیریت، راهبری و برنامه ریزی صحیح موضوع خرید و تجهیز ساختمان در سایت اداری را پیگیری کند تا کلیه پرسنل در سریعترین زمان ممکن به آنجا نقل مکان نمایند.

شایان ذکر است در این مراسم محمدرضا پاکزاد ابلاغ مدیر دفتر روابط عمومی، رضا احمدی ابلاغ سرپرستی امور کارکنان و رفاه، قاسم خاوران ابلاغ رئیس اداره رفاه و درمان، محمدرضا طاهری ابلاغ مدیر دفتر سازماندهی و طبقه بندی مشاغل، محمدرضا شاعری ابلاغ مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی، مهندس محمد ایزانلو ابلاغ سرپرستی دفتر مهندسی و نظارت، مهندس هوشنگ بخارائیان ابلاغ مشاور فنی مدیرعامل و منصوره مسعودی ابلاغ سرپرستی دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری را دریافت نمودند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۹:۲۴ ق.ظ

دیدگاه