دکتر زارع مدیر مرکز آموزشی درمانی ۵ آذر گرگان :بااحداث ساختمان مجهز اورژانس، تخت‌های بیمارستان ۵آذرحدود ۲ برابر افزایش می‌یابد

البرز گلستان/دکتر زارع مدیر مرکز آموزشی درمانی ۵ آذر گرگان  در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار داشت: با احداث ساختمان مجهز اورژانس این بیمارستان، تخت‌های این بیمارستان تقریبا ۲ برابر افزایش می‌یابد.

دکتر زارع افزود:بیمارستان پنجم آذر گرگان با حدود یک قرن قدمت از قدیمی ترین بیمارستانهای کشور واستان می باشد که در بسیاری از خدمات انحصاری بوده که ساختار قدیمی آن مخصوصا بخش اورژانس آن نیاز به جراحی سنگین داشت که این فرصت در سایه طرح عظیم تحول سلامت فراهم شد و أنشالله با ساخت ساختمان جدید اورژانس ظرفیت بیمارستان تقریبا دو برابر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان از بیمارستان‌های معین در کشور است، افزود: بیمارستان ۵ آذر گرگان امید بخش درمان استان است و بار مراجعه درمانی از داخل و خارج استان را دارد اما رشد آن متناسب نبوده و این بیمارستان دارای ساختمان‌های متعددی است که این نقص محسوب می‌شود.

مدیر مرکز آموزشی درمانی ۵ آذر گرگان تصریح کرد: این بیمارستان در راستای طرح تحول نظام سلامت دچار تحول خاصی شده و ما برای برخی از مریض‌ها از ۱۸ تا ۲۴ میلیون تومان نیز هزینه کرده‌ایم.

دکتر زارع تاکید کرد: در سایه این طرح، با رایزنی‌های انجام شده، اورژانس این بیمارستان که از شرایط مطلوبی برخوردار نبوده تخریب شده و به زودی در هفته های آینده با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: برخی خدمات مانند رادیوتراپی، شیمی درمانی، روانپزشکی، ایزوله تنفسی و داشتن ۱۰ اتاق عمل از برخی خدمات انحصاری در این بیمارستان در سطح استان گلستان و منطقه است.

افزود:  با احداث ساختمان مجهز اورژانس این بیمارستان، تخت‌های این بیمارستان حدود ۲ برابر افزایش می‌یابد.

مدیر مرکز آموزشی درمانی ۵ آذر گرگان با اشاره به اینکه مرکز آموزشی درمانی ۵ آذر گرگان، مرکز جراحی در استان گلستان است، اظهار کرد: این بیمارستان اکنون دارای ۲۹۸ تخت است که با اجرای این طرح این میزان به ۲ برابر افزایش می‌یابد و این ساختمان نیز به نام شهدای ۵ آذر نامگذاری خواهد شد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳۸ ب.ظ

دیدگاه