دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان با۷۳۶۴۵ عنوان کتاب توسط حدود ۴۶۶ ناشر از امروز آغاز شد

دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان با حضور مدیر عامل خانه کتاب ایران، معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان،مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استاندار گلستان،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و دوستداران کتاب در صبح چهارشنبه ۱۸ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی گلستان گشایش یافت.

به گزارش البرز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در این نمایشگاه ۲۵۹ غرفه در مساحت ۶۰۰۰ متر مربع چیدمان شده و مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان بن ؛ ویژه این دوره از نمایشگاه در نظر گرفته شده است .

در این نمایشگاه ۷۳۶۴۵ عنوان کتاب به ارزش تقریبی ۳ میلیارد تومان توسط حدود ۴۶۶ ناشر با ۳۰ در صد تخفیف( ۲۰ در صد بن بانکی و ۱۰ در صد توسط غرفه داران) به علاقه مندان گلستانی عرضه خواهد شد.

همچنین در این نمایشگاه ۲۴۰ ناشر عمومی، ۱۳ ناشر هنر، ۱۹ ناشر کمک آموزشی، ۴۸ ناشر کودک و نوجوان، ۱۱ ناشر زبان، ۴۷ ناشر دانشگاهی، ۹ ناشر حقوقی، ۷ ناشر پزشکی، ۶ ناشر کشاورزی و ۱ ناشر طب سنتی و گیاه درمانی حضور دارند.

گفتنی است، دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان تا ۲۳ مهر ماه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲٫۳۰ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰٫۳۰ برای بازدید علاقمندان دایر است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۸ ق.ظ

دیدگاه