وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان:ایثارگران بهترین مروجان راه شهدا و باارزش‌ترین الگو برای نسل جوان جامعه هستند.

ایثارگران بهترین مروجان راه شهدا هستند

 

مدیرکل بنیاد گلستان ضمن تقدیر از دلاورمردی های جانبازان در ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت؛ ایثارگران بهترین مروجان راه شهدا و باارزش‌ترین الگو برای نسل جوان جامعه هستند.

 

به گزارش  البرز گلستان به نقل از ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در دیدار با جانباز ۵۵ درصد احمد غلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما مرهون فداکاری‌های شهدا و جانبازان است و به تعبیری می‌توان از جانبازان به‌عنوان شهدای زنده نام برد چراکه سال‌ها رنج جانبازی را صبورانه تحمل کردند و بی‌هیچ ادعایی بر سر پیمان خود با شهدا ماندند.
وی خاطرنشان کرد: جوانان مؤمن و متعهد با الگو گرفتن از یادگاران دوران دفاع مقدس در جهت اعتلای ایران اسلامی باهمت و تلاش مضاعف خود توانسته‌اند در تمامی زمینه‌ها کشور را در جایگاه ممتازی در منطقه و جهان قرار دهند.
وی در پایان همه مسئولان را ملزم به تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران دانست و ادامه داد: مسئولان باید از هر فرصتی برای تکریم این عزیزان استفاده کنند.
احمد غلامی در یکم فروردین ۱۳۴۹ در شهرستان گرگان دیده به جهان گشود و در تاریخ۲۲ دی‌ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در اثر اصابت ترکش به‌پای راست به درجه جانبازی نائل گشت.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۴:۵۷ ب.ظ

دیدگاه