رامین آذری مدیرکل فرودگاه‎های گلستان خبرداد :با رفع مشکلات ساخت ترمینال فرودگاه گرگان، ساخت آن تا آخر شهریور ۹۶ به اتمام میرسد

البرز گلستان/در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان گلستان و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران٬ ساخت ترمینال و نصب تجهیزات و تأمین اعتبار ساخت پاویون توسط استانداری بحث و تبادل نظر شد.
دوشنبه ۲۹ آذر نشستی با حضور مجمع نمایندگان استان گلستان، رحمت‎اله مه‌آبادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی و رامین آذری مدیرکل فرودگاه‎های استان گلستان در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

رامین آذری در این زمینه به روابطعمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی گفت: این جلسه با هدف بررسی مسائل موجود در زمینه فرودگاههای گرگان و کلاله و انتظارات طرفین برگزار شد و در آن مسائل مربوط به ساخت ترمینال و نصب تجهیزات و تأمین اعتبار ساخت پاویون توسط استانداری مورد بحث قرار گرفت.

مدیرکل فرودگاههای استان گلستان با اشاره به صحبتهای رحمتاله مه‌آبادی در زمینه اهمیت شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی و توجه ویژه آن به فرودگاه گرگان و نقش آن در توسعه استان گلستان و همچنین ارائه گزارش فعالیت‎های دو ماه اخیر توسط خود، گفت: این صحبتها و گزارشات با استقبال خوبی از سوی نمایندگان محترم روبرو شد و هر یک در صحبتهای خود از نگاه مثبت شرکت فرودگاه‎ها نسبت به این فرودگاه و فعالیتهای اخیر در آن تشکر کردند و قولهای خوبی را برای حمایتهای قانونی از فعالیتهای آن در مجلس دادند.

وی در مورد درخواست نمایندگان در زمینه سرعت بخشیدن به ساخت ترمینال فرودگاه گرگان و نصب سامانه کمک ناوبری ILS گفت: آقای مه‌آبادی پس از شنیدن درخواست نمایندگان قول داد این موارد را پیگیری کند و برهمین اساس با دستور ایشان قرار شد این سامانه در هفته آینده به فرودگاه گرگان منتقل شود و همچنین طی جلسهای که با باقریان، معاون محترم عملیات فرودگاهی داشتیم مشکلات مربوط به ساخت ترمینال برطرف شد و پیشبینی میکنیم ساخت آن تا آخر شهریور ۹۶ به اتمام برسد.

آذری همچنین در مورد پیگیری مشکل سوختگیری فرودگاه کلاله گفت: در این مورد غراوی نماینده کلاله، طی مکاتباتی که با وزیر محترم نفت داشتهاند در حال پیگیری هستند که مخزن و ایستگاه را تأمین کنند. ما هم اعلام آمادگی کردیم که محل مورد نیاز آن را در فرودگاه فراهم کنیم.

وی در مورد تعلیق پرواز تهران-کلاله گفت: این پرواز به دلیل چک دوره‌یی هواپیما و همچنین هماهنگی و توافق شرکت هواپیمایی با شرکت چارتر کننده و کمیته مردمی شهرستان در مورد تعیین مبلغ بلیط، مدت کوتاهی به تعلیق در آمده است.

مدیرکل فرودگاههای استان گلستان در مورد مشکل کمبود مسافر در پروازهای فرودگاه کلاله گفت: اگر مشکل سوختگیری هوایپما در این فرودگاه رفع شود میتوانیم پروازهای تهران-کلاله-زاهدان را راهاندازی کنیم از آنجایی که بسیاری از ساکنان این منطقه از اهالی سیستان و بلوچستان هستند به این ترتیب صندلیهای خالی هواپیما از کلاله به زاهدان پر خواهد شد و این برای شرکت هواپیمایی مقرون به صرفه خواهد بود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳۲ ب.ظ

دیدگاه