نیک نیامدیرکل تأمین اجتماعی گلستان:تلاش برای تغییر و کوتاه تر کردن فرایند های اداری لازمه گسترش و پیشرفت تأمین اجتماعی است

البرز گلستان/بهره گیری از ایده های خلاقانه و نوین در راستای رضایت بیشتر مردم و تلاش برای تغییر و کوتاه تر کردن فرایند های اداری لازمه گسترش و پیشرفت تأمین اجتماعی است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان گلستان در بازدید از شعبه شهرستان فاضل آباد با بیان مطلب فوق گفت: رضایت مشتری از اصول مهم تأمین اجتماعی است و می بایست تمام جهت گیری ها بر همین اساس باشد.

علی اصغر نیک نیا افزود: هزاره سوم، عصر رقابت و ارتباطات است و تأمین اجتماعی به عنوان یک سازمان خدماتی باید با ایده های جدید و خدمات متنوع تر خود رقابت آفرین باشد و همواره یک قدم از سایر سازمان ها جلوتر حرکت کند.

وی خاطر نشان کرد: صبوری پیشه کردن در برابر ناملایمات، صداقت در گفتار وکردار، صلابت و آگاهی به امور و مقررات از خصلت های تأثیر گذاری هستند که کارکنان تأمین اجتماعی باید آنها را پیشه خود کنند.

مدیر کل تأمین اجتماعی گلستان در خاتمه گفت: اکنون با اجرای موفق برنامه عملیاتی و تلاش و موقعیت شناسی کارکنان تأمین اجتماعی میزان بیمه شدگان به نحو مطلوبی افزایش داشته است و این میزان می تواند با تغییر فرایندها و استفاده از شیوه های نوین و مد نظر قرار دادن عوامل مذکور افزایش بیشتری یابد.

گفتنی است شهرستان فاضل آباد با هفت هزار و ۱۰۰ بیمه شده اصلی و تبعی در شرق مرکز استان گلستان قرار دارد و بیشتر مردم این شهرستان به کار کشاورزی و دامداری مشغول می باشند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۶:۰۵ ب.ظ

دیدگاه