معاون استاندار تهران: نظام اداری از پارتی بازی و تبعیض رنج می برد

سید شهاب الدین چاوشی روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران اظهار کرد: بخشی از ناهنجاری ها زائیده قوانین سطحی و ناقص و ناکارآمد است و مجلس شورای اسلامی باید بازنگری قوانین قدیمی را که با شرایط روز مطابقت ندارد مد نظر قرار دهد.

وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی باید اصلاح پذیری خود را بر اساس ضرورت ها و اصول اساسی حاکم بر قانون اساسی بنا نهد و نظام اجرایی و اداری و قضایی و تقنینی کشور کارآمدی خود را برای صیانت از اهداف جمهوری اسلامی نشان دهد.

چاوشی با بیان این که فناوری های ارتباطات روابط انسانی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حتی سیاسی را به شدت تحت تاثیر قرار داده است تاکید کرد: متخصصان علوم ارتباطات باید در این زمینه نظام جمهوری اسلامی را دریافتن راهکارهای مناسب برخورد با این پدیده یاری کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران حضور اساتید دانشگاه در شورای فرهنگ عمومی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بابی که برای حضور چهره های شاخص دانشگاهی در شورای فرهنگ عمومی استان تهران گشوده شده اقدام مبارکی است تا آنان نیز دیدگاه های متفاوت خود را ارائه دهند.

وی بیان داشت: این آغازی برای رشد فکری و توسعه افق های دید مدیریتی است و نباید نگاه های خاص مدیریتی خود را به جامعه شناسان و عالمان تحمیل کنیم و از ابراز نظرات آنها نگران باشیم.

چاوشی تصریح کرد: ظرفیت فکری نظام جمهوری اسلامی این قدر بالا است که بتوانیم اجازه دهیم نگاه های مختلف مطرح شود، امکان انتخاب احسن از میان اقوال مختلف برای ادامه جامعه فراهم می آید.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران از اعضای شورای فرهنگ عمومی استان تهران خواست آسیب شناسی جلسات فرهنگ عمومی استان را بررسی و انتقادات خود را تهیه و ارائه کنند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۳:۱۳ ب.ظ

دیدگاه