نیک‌نیا مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان :توسعه بیمه‌ای تامین اجتماعی امنیت اقتصادی و روانی جامعه را ارتقاء می‌دهد

البرز گلستان/علی اصغر نیک‌نیا مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان در سیزدهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاوس تاکید کرد: توسعه بیمه‌ای تامین اجتماعی امنیت اقتصادی و روانی جامعه را ارتقاء می‌دهد و در درازمدت غبار فقر از چهره جامعه زدوده می‌شود و امید به زندگی افزایش می‌یابد.

نیک نیا خاطر نشان کرد: در حال حاضر براساس بند ۳، ماده ۵۶ برای کارگران جدید و بیمه آنان هیچ‌گونه اعتباری وجود ندارد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان سپس اظهار کرد: برای بیمه قالیبافان و صنایع دستی نیز تنها افرادی که دارای کارگاه هستند، بیمه خواهند شد و مشاغل سخت و آزاد که ۹۰ روز از پرداخت بیمه‌شان گذشته و بیمه خود را پرداخت نکردند از لیست بیمه خارج خواهند شد و بیمه آنان قطع می‌شود.

نیک‌نیا افزود: در راستای اجرای قوانین، دولت ماهانه به قالیبافان و صنایع دستی شهرستان گنبدکاوس ۴ میلیارد تومان و در استان ۱۵ میلیارد تومان سوبسید پرداخت می‌کند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان اظهار کرد: با توجه به پوشش بیمه ای بیش از ۴۵درصد جمعیت کل کشور و در راستای محرومیت زدایی و نیازهای اساسی دیگر جامعه، تعهد و مسئولیت مدیران این سازمان سنگین است و امید می‌رود تا با همکاری، همراهی، همدلی و همت همه تصمیم‌گیرندگان، مدیران، روسای شعب، بازنشستگان، کارفرمایان و بیمه‌شدگان اهداف عالی این سازمان در جامعه بیشتر محقق شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۳ ب.ظ

دیدگاه