مدیر کل جدید زندانهای استان گلستان درجلسه پرسش و پاسخ با زندانیان گرگان:شما نزد ما امانت هستید و ما مکلف به حفظ اسرار شما هستیم.

البرزگلستان/مدیر کل زندانهای استان گلستان در جلسه پرسش و پاسخ با زندانیان گرگان، گفت: شما نزد ما امانت هستید و ما مکلف به حفظ اسرار شما هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای استان گلستان: علیرضا رضوانی، مدیر کل زندانهای استان گلستان، امروز در جلسه پرسش و پاسخ با زندانیان گرگان که در محل سالن اجتماعات زندان برگزار گردید، گفت: شما نزد ما امانت هستید و ما مکلف به حفظ اسرار شما هستیم.

وی افزود: از درگاه خداوند منان ناامید نباشید چرا که یاس و نا امیدی بزرگترین گناه  و کفر است.

رضوانی در ادامه تأکید نمود: اصرار به گناه و تجاهر به آن سبب محرومیت از نعمت ستار العیوبی ذات حق می باشد لذا با استغفار  و امید به پذیرش توبه،برخورداری از رحمت پروردگار را امیدوار شوید.در گذشته اصرار بر گناه نمودید رسوا شدید، از رحمت بی واسعه پروردگار استفاده نموده و استغفار نمائید و از تکرار گناهان اجتناب کنید.

رئیس ستاد کاهش آسیب زندانهای گلستان به زندانیان گرگان، سفارش نمود:  فرصتی را که در اختیار دارید مغتنم شمارید و برای اصلاح امور خود و دیگران تلاش نمائید.در ادامه مراسم پرسش و پاسخ مدیر کل زندانهای استان گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۶ ق.ظ

دیدگاه