نورمحمدی معاون فنی و آموزشی ستاد سرشماری گلستان:طرح سرشماری زمانبندی شده است و باید در تاریخ مقرر با کیفیت و کمیت لازم به اتمام برسد

البرز گلستان/معاون فنی و آموزشی ستاد سرشماری استان از ستاد سرشماری شهرستان آزادشهر بازدید کرد و در روند کار سرشماری در این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان یوسف نور محمدی در این بازدید ضمن تشکر از اقدامات انجام شده گفت : این طرح سرشماری زمانبندی شده است و باید در تاریخ مقرر با کیفیت و کمیت لازم به اتمام برسد.

محمد کوهستانی  معاون فنی و آموزشی  ستاد سرشماری شهرستان ،در این دیدار ضمن با اهمیت بودن  آمار و اطلاعات در مدیریت کشور خاطر نشان کرد: آمار پایه و اساس برنامه ریزی های اصولی و جامع در یک کشور است.

معاون فنی و آموزشی  ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان  در پایان یادآور شد: مردم شهرستان آزادشهردر سرشماری به روش اینترنتی بیش ازهفت هزار نفر درحوزه  شهری و نه هزار نفر درحوزه روستای این شهرستان، که بالغ بر ۳۲۶۴ خانوار را شامل می شوند شرکت نمودند که با این روند ۵۹  درصد  از جمعیت شهرستان در مرحله اول بصورت اینترنتی مشارکت داشتند.

گفتنی است سرشماری حضوری نفوس و مسکن ۹۵ تا ۲۸ آبان ماه ادامه دارد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱۲ ب.ظ

دیدگاه