حجت الاسلام الله قلی، مسئول هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی لشکر ۳۰گرگان:هدف اصلی همه ما تبلیغ دین خدا، تولید امنیت برای جامعه، دین مداری و تقویت اعتقادات است

البرز گلستان/حجت الاسلام غلامرضا الله قلی، مسئول هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان های گلستان، مازندران و خراسان شمالی، امروز (۲۸ مهر) در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس این سازمان در ارتش جمهوری گفت: یکی از تیزبینی های امام خمینی (رحمه الله علیه) این بود که بدنه ارتش را که به مردم و انقلاب وفادار بودند را خوب شناخت و به این واقعیت رسیده بود که در اینجا مردمانی هستند که می خواهند از راه ولایتمداری و دین مداری به اوج عزت برسند.

 وی با اشاره به شاخص های نیروهای ارتشی، افزود: نیروهای ارتشی باید کوشش، صداقت و تهذیب نفس را سرلوحه خود قرار دهند اما اگرچه تاکنون موفق بوده اند ولی انتظارات از آنان بسیار بیشتر است.

 حجت الاسلام الله قلی بیان کرد: مقام معظم رهبری هم معتقدند از عقیدتی سیاسی ها راضی هستند اما انتظار چندبرابری دارند.

 وی اظهار کرد: هدف اصلی همه ما تبلیغ دین خدا، تولید امنیت برای جامعه، دین مداری و تقویت اعتقادات است که سازمان عملکرد مطلوبی در این زمینه ها داشته است.

 در این مراسم از کارکنان نمونه و بازنشستگان لشکر ۳۰ گرگان تقدیر شد. همچنین در پایان این مراسم رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان نیز در قالب کارگاه، مباحث حقوقی را برای کارکنان مطرح کرد./تسنیم

photo_2016-10-19_19-37-48

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۰ ب.ظ

دیدگاه