دکتر نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان :بخش دیالیز بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) گنبدکاووس در دهه فجر به طور رسمی افتتاح می شود.

البرز گلستان/دکتر نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان :بخش دیالیز بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) گنبدکاووس در دهه فجر به طور رسمی افتتاح می شود.

دکتراحمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان در مصاحبه با اصحاب رسانه گلستان ضمن تبریک ایام اله دهه فجر، اظهار کرد: در دهه فجر بخش دیالیز بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) گنبدکاووس با ۱۰تخت وبا تجهیزات کامل وبا حضور مقامات استانی به طور رسمی افتتاح می شود.
وی افزود : در دولت تدبیر و امید شاخصهای بهداشتی ودرمانی در استان ارتقا پیدا کرد ولی هنوز درحالی که باید ۴۸۰۵ تخت فعال داشته باشیم فعلا در سطح استان ۱۷۵۰تخت موجود می باشد ونیاز به توسعه بیش ازژیش داریم.
دکتر نصرتی گفت : در استان گلستان در ۶درمانگاه عمومی و تخصصی و ۲ بیمارستان در گرگان و گنبدکاووس مشغول به پذیرش بیمار وارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان هستیم.
وی در ادامه گفت : ما مجوز ۲۰۰ تخت را از سازمان تامین اجتماعی گرفتیم که ارزش آن زمانی بیشتر مشخص می شود که بدانیم بهای تمام شده هرتخت بستری با تجهیزات ، تاسیسات ، عمرانی و نیروی انسانی بالغ بر یک میلیارد تومان است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان در باره مراجعه بیماران به بخش درمان در سال ۹۴ اظهارکرد: بیش از ۳میلیون بار بیماران مراجعه حضوری به مراکز ملکی سازمان دراستان داشته اند و دردرمان غیر مستقیم نیز ۷میلیون بار مراجعه داشته اند .
دکتر نصرتی ضمن بیان اینکه تمامی خدمات به افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی درمراکز ملکی ۱۰۰درصد رایگان است گفت : بیمه تامین اجتماعی جزء ۴ سازمان اصلی بیمه گر می باشد که خدمات خود را علاوه بر بیمه شدگان ، به کل جامعه ارائه می دهد.
وی همچنین اظهار کرد:۹۰در صد داروهای بیماران ام اس و سرطانی در حوزه درمان تامین اجتماعی به صورت رایگان می باشد.
دکتر نصرتی درباره خدمات دندانپزشکی در استان گفت : ضمن اینکه در کنار سایر خدمات درمانی در تمام مراکز درمانی استان ، بخشی به امور دندانپزشکی پرداخته می شود ، یک کلینک دندانپزشکی مستقل در گرگان نیز داریم که صرفا خدمات دندانپزشکی را ارائه می دهد.
وی همچنین از ساخت پلی کلینک امام خمینی در مرکز استان در ۷ طبقه نیزخبرداده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان تعداد در مانگاه های تحت مدیریت درمان استان را۶ درمانگاه اعلام کرد که در شهرستانهای کردکوی، علی آباد، بندر ترکمن ، آزادشهر و گرگان مستقر می باشند و در دو شهر گرگان و گنبد کاووس هم دو بیمارستان ۱۵۰ تختی خدمات سرپایی و بستری ارائه می نمایند.
دکتر احمد نصرتی همچنین از دریافت مجوز ۴ درمانگاه در شهرهای بندر گز ، کلاله ، آزاد شهر و مینودشت خبرداد که کلنگ زنی آن انجام شده و در شهرستان رامیان نیز درمانگاه تامین اجتماعی به زودی افتتاح می شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۲ ب.ظ

دیدگاه