در جلسه فرمانداران شرق گلستان مطرح شد:برقراری و پایداری پرواز فرودگاه کلاله باعث کاهش بار ترافیکی و مشکلات ترافیک و جابجایی مسافر

جلسه مشترک فرمانداران شرق استان با حضور مدیرکل فرودگاه های استان و نماینده شرکت پویا ایر در فرمانداری ویژه گنبدکاووس برگزار شد .

البرز گلستان/ نصرت برزگر فرماندار کلاله در این جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای از سرگیری این پروازها گفت : تاکنون و پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید جلسات مکرری در کلاله – گنبد – گرگان و تهران و شاهرود با مقامات و مسئولین استانی و کشوری برای از سرگیری پروازهای فرودگاه شرق استان صورت گرفته که نتایج خوب و امیدوار کننده ای در بر داشته و بیشتر بحث ما در این مذاکرات هم روز و ساعت پرواز و نوع ایرلاین بوده که در بسیاری از پارامترها به توافقات خوبی رسیدیم و انشالله با برقراری اولین پرواز در ۲۸ مهر انشالله شاهد روزنه ای جدید به سوی استان باشیم .

وی در ادامه خاطرنشان کرد : این فرودگاه پتانسیل با ارزشی برای روند توسعه کل استان و شهرستانهای شرقی استان است که می تواند هم به لحاظ مسافری هم بابری و تجاری و توریستی و بین المللی خدمات شایانی را برای استان در بر داشته باشد .

کریمی فرماندار گنبد نیز در این جلسه گفت : برقراری و پایداری پرواز فرودگاه کلاله به نفع همه مردم کل استان و بویژه شرق استان است که بسیاری از بار ترافیکی و مشکلات ترافیک و جابجایی مسافر را میکاهد .

وی در ادامه یادآور شد : ترافیک فرودگاه مرکز استان بسیار بالاست و می توان با تقسیم این ترافیک هم از بار ترافیکی کاست و هم در جابجایی مسافر و تامین نیازهای منطقه قدمهای مثبتی برداشت .

مدیرکل فرودگاه های استان هم با اشاره به ظرفیت و پتانسیل فرودگاه کلاله گفت: این فرودگاه به لحاظ موقعیت جزو یکی از بهترین فرودگاه های کشور محسوب می شود که دارای دیدی بسیار عالی و در دشت واقع شده .

نماینده شرکت پویا ایر هم با نگاهی گذرا به هواپیماهای این شرکت گفت: پویا ایر با هواپیماهای استاندارد و مناسب یکی از ایرلاینهای مناسب برای فرودگاه های کوچک و بزرگ محسوب می شود .

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱۰ ب.ظ

دیدگاه