نودهی مدیرکل تامین اجتماعی گلستان در آیین تجلیل از بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی استان: بازنشستگان سرمایه‌های اجتماعی و گنجینه‌های ماندگارند

کدخبر؛۶۳۰۲۲

البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گلستان : آیین تجلیل از بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی استان گلستان با حضور دکتر منتظری نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و روسای کانون های بازنشستگان و بازنشستگان نمونه استانی در محل اداره کل تامین اجتماعی استان گلستان برگزار گردید .

هادی نودهی مدیرکل تامین اجتماعی گلستان در این آیین گفت: سازمان تامین اجتماعی بر اساس آموزه های دینی و برای تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان اقدام به جمع آوری و کسب اطلاعات از بازنشستگان در زمینه و فعالیت های مختلف ورزشی، فرهنگی و اجتماعی کرده و با ارزیابی این فعالیت ها ، بازنشستگان شایسته را انتخاب و از آنان تقدیر میکند.

وی با اشاره به معیارهای انتخاب بازنشستگان نمونه بیان کرد: موفقیت فرزندان در رقابت‌های فرهنگی، علمی و ورزشی، پژوهش‌های علمی و کاربردی، پیشرفت‌های تحصیلی دانشگاهی در دوران بازنشستگی، موفقیت در رقابت‌های علمی، فرهنگی و ورزشی در دوران بازنشستگی، تربیت فرزندان شایسته،کار آفرینی وایجاد اشتغال در دوران از کار افتادگی از جمله معیارهای انتخاب بازنشستگان و ازکارافتادگان نمونه استان  است.

وی تصریح کرد: بازنشستگان سرمایه‌های اجتماعی و گنجینه‌های ماندگاری هستند که تلاش خستگی ناپذیر آنان در سالیان خدمت صادقانه در اذهان جامعه باقی می‌ماند.

نودهی بیان کرد: تکریم و تجلیل از مقام بازنشستگان به عنوان اسوه‌های تجربه و خردورزی و از کارافتادگان کلی که در عرصه کار و تولید سلامت جسمانی خود را از دست داده‌اند و همچنین همسران بازمانده که الگوی صبر و متولیان تربیت فرزندان شایسته در جامعه هستند نشأت گرفته از آموزه‌های دینی ما است.

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان افزود: امسال ۵ بازنشسته و همسر بازمانده انتخاب و در این آیین از آنان تقدیر شد.

در این آیین ولی الله کوشکی ، مجتبی مسلمی پور ، ابوالحسن جعفری ، محمد تقی ابراهیمی به عنوان بازنشستگان نمونه و خانم فرحناز مصدق بعنوان همسر بازمانده نمونه کارگری معرفی و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از آنان تجلیل شد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۳۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۴ ب.ظ

دیدگاه