حجت الاسلام سهرابی مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان ازشفاف سازی هزینه های امامزادگان و بقاع متبرکه در زمان غبارروبی برای مردم ومسئولین خبرداد

حجت الاسلام سیف الله سهرابی :سنددار شدن موقوفات در گلستان باید جدی گرفته شود، زیرا سند شناسنامه موقوفات است  .

البرز گلستان/حجت الاسلام سیف الله سهرابی مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت : سنددار شدن موقوفات در گلستان باید جدی گرفته شود، زیرا سند شناسنامه موقوفات است  .
حجت الاسلام سیف الله سهرابی در جلسه شورای اداری اوقاف گلستان که در بقعه متبرکه پیرباد نوده خاند وز شهرستان آزادشهر برگزار شد، اظهار کرد: امروزه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و خداوند متعال پاداش آن را در دنیا و آخرت خواهد داد.

وی  اذعان داشت : کارکنان اوقاف باید با حضور میان مردم و معرفی اثرات و برکات وقف و پیگیری کارهای عمرانی وفرهنگی در حوزه موقوفات و بقاع متبرکه، به  صورت جهادی وقف های جدید استان را افزایش دهند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گلستان با بیان اینکه سنددار شدن موقوفات باید در اولویت قرارگیرد، گفت: همان طور که یک پدر بعد از تولد فرزندش اولین کاری که می کند برای هویت فرزندش به دنبال شناسنامه می رود، شناسنامه موقوفات هم سنددار شدن آنها بوده که از اهمیت  بسیاربالایی برخوردار است.

حجت الاسلام سهرابی  خاطرنشان کرد  :در زمان غبارروبی امامزادگان و بقاع متبرکه از  مردم و مسئولین دعوت کنید و نسبت به هزینه های بقاع شفاف سازی داشته باشید. وی گفت: کسی که در اوقاف و امامزادگان خدمت می کند نباید به ساعت اداری توجه داشته باشد، زیرا حفظ موقوفات و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی  طبق منویات مقام معظم رهبری نیاز به عملکرد جهادی دارد .

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۲ ب.ظ

دیدگاه